-
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produk...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2008. 251 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur 1 9789144051352 -
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produk...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2008. 251 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur 1 9789144051352 -
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produk...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2008. 251 sidor.
Nära nyskick. Illustrerad i svartvitt.
E&N 220923Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur 1 9789144051352 -
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produk...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2009. 251 sidor.
Nyskick. Studentlitteratur, 2009. Limhäftad. Finns ej i annan variant. Första upplagans tredje tryckning. Oläst och helt ny!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur 1 9789144051352 -
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produk...
Häftad bok. Studentlitteratur. Första upplagan, fjärde tryckningen uppl. 2010. 251 sidor.
Nyskick. 22,3 x 15,5 cm. 379 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur Första upplagan, fjärde tryckningen 9789144051352
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn