-
Undervisningens teorier och praktiker
Häftad bok. Stockholms Universitets förlag. 1 uppl. 1998.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176564177
- Titel
- Undervisningens teorier och praktiker
- Författare
- Gerd Arfwedson
- Förlag
- Stockholms Universitets förlag
- Utgivningsår
- 1998
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 149 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 551 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pressklipp
För alla som brukar fundera över vad man egentligen gör i skolan, varför man gör det och hur man gör det är det en fascinerande bok. Och den som måhända inte hunnit fundera på sådant ges här en utmärkt startpunkt för reflektion. /.../ Det gör framställningen starkt engagerad och engagerande, både mer teoretiskt fördjupande och mer konkret förankrad i skol-verkligheten än det mesta av den kompetensutvecklande litteratur som lärare nu erbjuds. /.../ Just här ligger bokens stora förtjänst: den är ingen metodhandbok som talar om hur läraren bör bete sig alltför många sådana böcker har redan getts ut utan en bok som fördjupar lärarens medvetande om vad som faktiskt händer i klassrummet och om olika metoders hinder och möjligheter. (Anders Ternström, Lärarnas Tidning april 1998)
Stockholms Universitets förlag 1 9176564177 -
Undervisningens teorier och praktiker
Häftad bok. Stockholms Universitets förlag. 1 uppl. 1998. 340 sidor.
Mycket gott skick. paperback hls förlag 552g 2003 första upplaga tredje tryckningen 340s kortsida 155mm hljd 220mm tjocklek 10mm används som kurslitteratur fint till mkt fint skick dock märke efter gem på två sidor! ingår som del av paket av lärar/pedagogikböcker se separat läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176564177
- Titel
- Undervisningens teorier och praktiker
- Författare
- Gerd Arfwedson
- Förlag
- Stockholms Universitets förlag
- Utgivningsår
- 1998
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 149 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 551 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pressklipp
För alla som brukar fundera över vad man egentligen gör i skolan, varför man gör det och hur man gör det är det en fascinerande bok. Och den som måhända inte hunnit fundera på sådant ges här en utmärkt startpunkt för reflektion. /.../ Det gör framställningen starkt engagerad och engagerande, både mer teoretiskt fördjupande och mer konkret förankrad i skol-verkligheten än det mesta av den kompetensutvecklande litteratur som lärare nu erbjuds. /.../ Just här ligger bokens stora förtjänst: den är ingen metodhandbok som talar om hur läraren bör bete sig alltför många sådana böcker har redan getts ut utan en bok som fördjupar lärarens medvetande om vad som faktiskt händer i klassrummet och om olika metoders hinder och möjligheter. (Anders Ternström, Lärarnas Tidning april 1998)
Stockholms Universitets förlag 1 9176564177 -
Undervisningens teorier och praktiker
Häftad bok. Stockholms Universitets förlag. 1 uppl. 1998.
Hyggligt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176564177
- Titel
- Undervisningens teorier och praktiker
- Författare
- Gerd Arfwedson
- Förlag
- Stockholms Universitets förlag
- Utgivningsår
- 1998
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 149 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 551 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pressklipp
För alla som brukar fundera över vad man egentligen gör i skolan, varför man gör det och hur man gör det är det en fascinerande bok. Och den som måhända inte hunnit fundera på sådant ges här en utmärkt startpunkt för reflektion. /.../ Det gör framställningen starkt engagerad och engagerande, både mer teoretiskt fördjupande och mer konkret förankrad i skol-verkligheten än det mesta av den kompetensutvecklande litteratur som lärare nu erbjuds. /.../ Just här ligger bokens stora förtjänst: den är ingen metodhandbok som talar om hur läraren bör bete sig alltför många sådana böcker har redan getts ut utan en bok som fördjupar lärarens medvetande om vad som faktiskt händer i klassrummet och om olika metoders hinder och möjligheter. (Anders Ternström, Lärarnas Tidning april 1998)
Stockholms Universitets förlag 1 9176564177 -
Undervisningens teorier och praktiker (R5A1)
Häftad bok. Stockholms Universitets förlag. 1 uppl. 1998.
Nyskick. Oläst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176564177
- Titel
- Undervisningens teorier och praktiker
- Författare
- Gerd Arfwedson
- Förlag
- Stockholms Universitets förlag
- Utgivningsår
- 1998
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 149 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 551 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pressklipp
För alla som brukar fundera över vad man egentligen gör i skolan, varför man gör det och hur man gör det är det en fascinerande bok. Och den som måhända inte hunnit fundera på sådant ges här en utmärkt startpunkt för reflektion. /.../ Det gör framställningen starkt engagerad och engagerande, både mer teoretiskt fördjupande och mer konkret förankrad i skol-verkligheten än det mesta av den kompetensutvecklande litteratur som lärare nu erbjuds. /.../ Just här ligger bokens stora förtjänst: den är ingen metodhandbok som talar om hur läraren bör bete sig alltför många sådana böcker har redan getts ut utan en bok som fördjupar lärarens medvetande om vad som faktiskt händer i klassrummet och om olika metoders hinder och möjligheter. (Anders Ternström, Lärarnas Tidning april 1998)
Stockholms Universitets förlag 1 9176564177 -
Undervisningens teorier och praktiker
Häftad bok. Stockholms Universitets förlag. 1 uppl. 1998. 338 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9176564177
- Titel
- Undervisningens teorier och praktiker
- Författare
- Gerd Arfwedson
- Förlag
- Stockholms Universitets förlag
- Utgivningsår
- 1998
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 149 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 551 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pressklipp
För alla som brukar fundera över vad man egentligen gör i skolan, varför man gör det och hur man gör det är det en fascinerande bok. Och den som måhända inte hunnit fundera på sådant ges här en utmärkt startpunkt för reflektion. /.../ Det gör framställningen starkt engagerad och engagerande, både mer teoretiskt fördjupande och mer konkret förankrad i skol-verkligheten än det mesta av den kompetensutvecklande litteratur som lärare nu erbjuds. /.../ Just här ligger bokens stora förtjänst: den är ingen metodhandbok som talar om hur läraren bör bete sig alltför många sådana böcker har redan getts ut utan en bok som fördjupar lärarens medvetande om vad som faktiskt händer i klassrummet och om olika metoders hinder och möjligheter. (Anders Ternström, Lärarnas Tidning april 1998)
Stockholms Universitets förlag 1 9176564177
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn