-
Principles and practice of marketing
Mcgraw-hill Education - Europe.
Gott skick. En del veck på omslaget. Stött parti kring ena ryggovanhörnet. McGraw-Hill Education. 5 uppl. 2007. 1022 s. 2242 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780077122270
- Titel
- Principles and practice of marketing
- Författare
- David Jobber
- Förlag
- Mcgraw-hill Education - Europe
- Utgivningsår
- 2006
- Bandtyp
- Övrigt
- Mått
- 193 x 266 mm
- Vikt
- 2248 g
- Språk
- Svenska
Mcgraw-hill Education - Europe 9780077122270 -
Principles of marketing
Inbunden bok. Prentice Hall. Third Canadian edition uppl. 1996. 795 s. Inbunden. 1924 gram.
ISBN 9780134410159
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9780134410159 -
Principles of Marketing
Häftad bok. Prentice Hall. 2 uppl. 1999. 1031 s. Häftad. 28x21cm. 2205 gram.
Nära nyskick. Omslaget har fått ett par vik-märken (stör inte speciellt enligt min åsikt), men inuti i texten, dvs resten av innehållet, är den som i nyskick. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
0132622548
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn