-
The 22 Immutable Laws of Branding
Inbunden bok. Harper Business. 1998. 192 sidor.
ISBN 9780887309373
Mycket gott skick. Boken är en gåva till Röda Korset. När du köper boken bidrar du till Röda Korsets verksamhet. Tack!
Vi har flera hundra titlar till. Gå gärna in och kolla. Du betalar bara en frakt (62kr) per beställning oavsett hur många av våra böcker du väljer. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHarper Business 9780887309373 -
The Fall of Advertising and the Rise of PR
Inbunden bok. HarperCollins. 2002. 295 sidor.
ISBN 9780060081980
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHarperCollins 9780060081980
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
