-
Creative Company - How St Luke's became "the...
Inbunden bok.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Eget förlag 1999. 269s.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Open Minds : 21st Century Business Lessons an...
Inbunden bok. Orion Business, London. 1998. 259 sidor.
ISBN 0752813951
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. 24x16 cm, 609 g. Illustrerad. Engelsk text. ISBN 0752813951. This is the story of St Luke's advertising agency and of the business ideas which lie behind it. St Luke's is owned entirely by its employees, all physical resources are shared, there is little läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKOrion Business, London 0752813951 -
Creative Company
Inbunden bok. John Wiley & Sons inc. 1999. 268 sidor.
ISBN 0471350265
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKJohn Wiley & Sons inc 0471350265 -
Open minds. 21st century business lessons and...
Häftad bok. Texere. 2001. 259 s. Häftad.
ISBN 1587990466
Nyskick. Inga understrykningar eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK1587990466
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn