-
RUT-avdraget höjs : starta städföretag - snab...
Häftad bok. Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2019. 195 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163988431
- Titel
- RUT-avdraget höjs : starta städföretag - snabbt och lönsamt
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB
- Utgivningsår
- 2019
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 259 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok beskrivs de nya möjligheter som öppnas genom att RUT-avdraget höjs. Du får en detaljerad beskrivning av hur du kan starta och driva ditt eget städföretag snabbt och lönsamt.
Ett axplock ur innehållet:
* Så mycket får du från Skatteverket
* RUT-tjänster där Skatteverket betalar
* Större än städmarknaden för bostäder
* Ytterligare 10 möjligheter
* Så kommer du igång
* Starta ditt eget städföretag
* Var så god - en färdig affärsplan
* Så ordnar du ett startkapital
* Så skaffar du kunder
* Marknadsföring som inte kostar något
* Så får du uppdrag genom anbud
* Konkreta tips med tanke på miljön
* När företaget växer
* Så hittar du de bästa medarbetarna
* Så jobbar du med underentreprenörer
* Så blir ditt städföretag lönsamt
* Ditt nästa steg inom eller bortom städbranschen
Beställ boken nu genom att klicka på den färgade knappen längst upp.
Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789163988431 -
Så marknadsför du dig och ditt företag alldel...
Häftad bok. Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2014. 160 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198030846
- Titel
- Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 220 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det möjligt att sköta sin marknadsföring så att den både blir framgångsrik och samtidigt gratis?
I boken "Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis" får du tips om hur du skickar ut effektiva e-brev, tipsbrev eller nyhetsbrev som ger resultat, hur du skapar din egen sändlista, varför det lönar sig att ge bort gratis och hur du kan samarbeta så att alla tjänar på det.
Holger Wästlund, som skrivit boken, har i olika roller själv använt sig av och även sett hur andra prövat alla möjliga marknadsföringsåtgärder. En del har misslyckats, andra har varit succéer och åter andra har han sett hur man genom att pröva sig fram efter många misstag fått de ursprungliga idéerna att fungera genom "trial and error". Holger Wästlund hoppas att du slipper gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Han beskriver i boken vad som lyckats och rakt på sak.
I boken får du tips om hur du får maximal nytta av din blogg som marknadsföringsverktyg, hur du kan agera på Facebook, Linkedin, Twitter och andra sociala medier.
Du får ytterligare 40 sätt att marknadsföra dig gratis, du får tips om hur du får ditt företag att växa med gratis marknadsföring och hur du hittar nya spännande och lönsamma områden att satsa på.
Beställ boken nu genom att klicka på den färgade knappen längst upp.
Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789198030846 -
Bli inredare. Så skapar du din drömkarriär st...
Häftad bok. Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2011. 173 sidor.
Gott skick. Format 21,5 x 14 cm Vikt 240 g.
Häftad bok med mjuka laminerade pärmar. Detta är en handbok för den som gillar inredning, vill göra detta till sin karriär och söker en pedagogisk guide hur man går till väga. Arkitekten och bokens författare presenterar läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163390692
- Titel
- Bli inredare : så skapar du din drömkarriär steg för steg
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 232 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund är arkitekt och har i sitt yrke haft kontakt med många inredare och arkitekter. Under många år har han samlat erfarenheter - sina egna och andras.
Han vet hur de mest framgångsrika inredarna gör för att lyckas och han vet hur man gör för att få de utmanande och lönsamma uppdragen.
Den metod som beskrivs i boken består av 10 steg. Om du använder dig av den metoden så är chanserna stora att...
* Du kommer att få syssla med spännande och lönsamma uppdrag
* Du kommer att stormtrivas med ditt drömjobb
* Du får tid och arbetsro att skapa den kvalitet som du vill ha
* Du når ditt drömjobb som inredare steg för steg.
I boken beskrivs de 10 stegen. Och boken innehåller inte mindre än 400 beprövade tips hur du ska bli inredare på ett spännande och utmanande sätt.
I boken får du det viktigaste om...
* Vilken typ av inredare som du kan välja att bli
* Hur du blir specialist
* Vilka egenskaper du bör ha för att bli framgångsrik som inredare
* Hur du kan utbilda dig på snabbaste sättet själv
* Hur du skaffar dig praktik för att bli inredare
* Vilka verktyg du behöver som inredare
* Hur du genomför ett inredningsuppdrag
* Ett enkelt standardavtal som du kan ha med din beställare
* Hur du ska göra för att bli anställd som inredare
* Hur du startar eget som inredare
* Hur du får de spännande och lönsamma uppdragen
* 14 olika sätt att ta betalt som inredare
* Och till slut - så ser framtiden ut för dig som inredare
Klicka på den färgade knappen längst upp för att beställa denna bok nu.
Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789163390692 -
Bli professionell festfixare : Jobba med even...
Häftad bok. Tipsförlaget. 2012. 166 sidor.
Mycket gott skick. Lite slitage på omslaget, i övrigt fint skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163703843
- Titel
- Bli professionell festfixare : jobba med events, möten och upplevelser
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget / Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 166 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 220 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund, som har skrivit boken, har, som programledare, underhållare och artist varit engagerad på över 1000 olika fester, events och möten i och utanför Sverige. Han har på det sättet upplevt exempel från de allra bästa, perfekta och mest lyckade till de allra värsta och sämst planerade.
Författaren har också varit företagsledare för både små och större företag, privatägda, börsnoterade och statligt ägda. I sin företagsledarroll har han lärt sig vad planering, organisation, ledning, samordning och kontroll betyder. Han har t.ex. ansvarat för ett 20-tal större bolagsstämmor som kanske är bland de viktigaste events som ett bolag har.
Holger Wästlund har under en tid bott i USA och jobbade då tillsammans med en framgångsrik eventbyrå i Chicago. Där jobbade han med events för privata företag och stora välgörenhetsorganisationer.
I den här boken beskriver Holger Wästlund hur du kan engagera dig och jobba professionellt med events, möten och upplevelser i 10 steg. Boken innehåller mer än 600 tips. Tipsen är beprövade men självklart passar inte alla tipsen alla läsare.
Välj, pröva dig fram och satsa målmedvetet på det som passar dig bäst. I boken presenteras tillräckligt många praktiska och konkreta tips för att du ska lyckas men självklart måste du ta ansvar för din egen utveckling inom detta spännande område.
Beställ boken nu genom att klicka på den färgade knappen längst upp.
Tipsförlaget 9789163703843 -
Bli inredare : så skapar du din drömkarriär s...
Häftad bok. Stocksunds arkitekt-bygg. 1 uppl. 2011. 173 sidor.
Mycket gott skick. Lättare spår av hantering, några spridda understrykningar finns, i övrigt är boken i mycket gott bagagnat skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163390692
- Titel
- Bli inredare : så skapar du din drömkarriär steg för steg
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 232 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund är arkitekt och har i sitt yrke haft kontakt med många inredare och arkitekter. Under många år har han samlat erfarenheter - sina egna och andras.
Han vet hur de mest framgångsrika inredarna gör för att lyckas och han vet hur man gör för att få de utmanande och lönsamma uppdragen.
Den metod som beskrivs i boken består av 10 steg. Om du använder dig av den metoden så är chanserna stora att...
* Du kommer att få syssla med spännande och lönsamma uppdrag
* Du kommer att stormtrivas med ditt drömjobb
* Du får tid och arbetsro att skapa den kvalitet som du vill ha
* Du når ditt drömjobb som inredare steg för steg.
I boken beskrivs de 10 stegen. Och boken innehåller inte mindre än 400 beprövade tips hur du ska bli inredare på ett spännande och utmanande sätt.
I boken får du det viktigaste om...
* Vilken typ av inredare som du kan välja att bli
* Hur du blir specialist
* Vilka egenskaper du bör ha för att bli framgångsrik som inredare
* Hur du kan utbilda dig på snabbaste sättet själv
* Hur du skaffar dig praktik för att bli inredare
* Vilka verktyg du behöver som inredare
* Hur du genomför ett inredningsuppdrag
* Ett enkelt standardavtal som du kan ha med din beställare
* Hur du ska göra för att bli anställd som inredare
* Hur du startar eget som inredare
* Hur du får de spännande och lönsamma uppdragen
* 14 olika sätt att ta betalt som inredare
* Och till slut - så ser framtiden ut för dig som inredare
Klicka på den färgade knappen längst upp för att beställa denna bok nu.
Stocksunds arkitekt-bygg 1 9789163390692 -
Starta och driv ditt eget städföretag
Häftad bok. Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2013. 178 sidor.
Mycket gott skick. I den här boken ges tips och råd för att starta och driva ett städföretag med framgång. Du kan ha tanken att ditt städföretag ska förbli ett litet enmansföretag eller du kan ha ambitioner att jobba målmedvetet så att ditt städföretag växer ordentligt. De läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198030815
- Titel
- Starta och driv ditt eget städföretag
- Författare
- Holger Wästlund
- Förlag
- Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 178 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 229 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I den här boken ges tips och råd för att starta och driva ett städföretag med framgång. Du kan ha tanken att ditt städföretag ska förbli ett litet enmansföretag eller du kan ha ambitioner att jobba målmedvetet så att ditt städföretag växer ordentligt. De råd och tips som du hittar i den här boken är avsedda att passa för båda dessa alternativ.
Det finns många människor som är duktiga på att städa och utföra svåra och kvalificerade städuppdrag men det är inte detsamma som att man är duktig på att starta och driva ett städföretag med en spännande och lönsam verksamhet under lång tid framåt.
Det finns behov av denna bok för att den är skriven ur kundens och uppdragsgivarens perspektiv.
Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789198030815 -
Skaffa jobb genom sociala medier - 39 praktis...
Häftad bok. Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2014. 150 sidor.
Nyskick. (6) Oläst. Inplastad bibl.bok med stämplar. 11 STEG HUR DU KAN SKAFFA NYTT JOBB
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198030839
- Titel
- Skaffa jobb genom sociala medier - 39 praktiska råd
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB
- Utgivningsår
- 2014
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 195 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om att skaffa jobb och även att skapa jobb åt sig själv. Den handlar inte om den gamla metoden, som innebär att du skickar in ett standardiserat CV och ett följebrev till en arbetsgivare, samtidigt som hundratals andra gör det, och sedan sitter och väntar på att telefonen ska ringa om en anställningsintervju.
Holger Wästlund beskriver hur de flesta jobb tillsätts genom informella kontakter och han berättar hur du steg för steg kan bygga upp sådana kontakter. Det handlar inte om någon ”quick fix” utan om hur du på ett målmedvetet sätt med hjälp av sociala medier kan skaffa dig de kontakter som så småningom kan leda till att du får ditt drömjobb.
Holger Wästlund har egen erfarenhet både som arbetsgivare och som användare av sociala medier.
Holger Wästlund har tidigare jobbat på och varit delägare i ett konsultföretag som varierade mellan 10 och 50 anställda. Han har varit VD för ett fastighetsbolag med ca 75 anställda och varit VD för ett stort konsultföretag som växte från ca 1300 till ca 2500 anställda under hans tid i bolaget. Han har varit med om att företag växer, minskar eller förändras kraftigt.
Holger Wästlund har som outplacementkonsult och managementkonsult hjälpt och stöttat många när de skaffat sig nya jobb eller ändrat på sin jobbsituation av alla möjliga skäl. Han har fyra egna hemsidor och är aktiv på LinkedIn, Facebook, YouTube och SlideShare.
Några sociala nätverk har författaren valt att inte vara aktiv på och anledningen till det kommenterar han i denna bok.
Det finns många sätt att skaffa sig ett nytt jobb eller få till stånd en förändring i sin jobbsituation. Sociala medier är billigt, det är effektivt, det är snabbt och du kan nå betydligt fler människor än med andra metoder.
Boken är uppbyggd i elva steg. Tanken är att du successivt ska kunna pröva de metoder som fungerat för andra och själv välja det som du känner för och som ger resultat för dig.
Boken innehåller länkar till personer som själva berättat eller låtit sig intervjuas på nätet om sina framgångar med att skaffa sig nya jobb genom sociala medier. Alla dessa berättelser har säkert inspirerat många att skaffa nytt jobb på samma sätt.
Att skaffa sig ett jobb genom sociala medier är inte bara effektivt. Du kommer samtidigt gå in i en rolig och intressant process som innehåller en massa spännande utmaningar.
Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789198030839 -
Bli inredare : så skapar du din drömkarriär s...
Häftad bok. Stocksunds arkitekt-bygg. 1 uppl. 2011. 176 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163390692
- Titel
- Bli inredare : så skapar du din drömkarriär steg för steg
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 232 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund är arkitekt och har i sitt yrke haft kontakt med många inredare och arkitekter. Under många år har han samlat erfarenheter - sina egna och andras.
Han vet hur de mest framgångsrika inredarna gör för att lyckas och han vet hur man gör för att få de utmanande och lönsamma uppdragen.
Den metod som beskrivs i boken består av 10 steg. Om du använder dig av den metoden så är chanserna stora att...
* Du kommer att få syssla med spännande och lönsamma uppdrag
* Du kommer att stormtrivas med ditt drömjobb
* Du får tid och arbetsro att skapa den kvalitet som du vill ha
* Du når ditt drömjobb som inredare steg för steg.
I boken beskrivs de 10 stegen. Och boken innehåller inte mindre än 400 beprövade tips hur du ska bli inredare på ett spännande och utmanande sätt.
I boken får du det viktigaste om...
* Vilken typ av inredare som du kan välja att bli
* Hur du blir specialist
* Vilka egenskaper du bör ha för att bli framgångsrik som inredare
* Hur du kan utbilda dig på snabbaste sättet själv
* Hur du skaffar dig praktik för att bli inredare
* Vilka verktyg du behöver som inredare
* Hur du genomför ett inredningsuppdrag
* Ett enkelt standardavtal som du kan ha med din beställare
* Hur du ska göra för att bli anställd som inredare
* Hur du startar eget som inredare
* Hur du får de spännande och lönsamma uppdragen
* 14 olika sätt att ta betalt som inredare
* Och till slut - så ser framtiden ut för dig som inredare
Klicka på den färgade knappen längst upp för att beställa denna bok nu.
Stocksunds arkitekt-bygg 1 9789163390692 -
Så marknadsför du dig och ditt företag alldel...
Häftad bok. Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2014. 160 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198030846
- Titel
- Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 220 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det möjligt att sköta sin marknadsföring så att den både blir framgångsrik och samtidigt gratis?
I boken "Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis" får du tips om hur du skickar ut effektiva e-brev, tipsbrev eller nyhetsbrev som ger resultat, hur du skapar din egen sändlista, varför det lönar sig att ge bort gratis och hur du kan samarbeta så att alla tjänar på det.
Holger Wästlund, som skrivit boken, har i olika roller själv använt sig av och även sett hur andra prövat alla möjliga marknadsföringsåtgärder. En del har misslyckats, andra har varit succéer och åter andra har han sett hur man genom att pröva sig fram efter många misstag fått de ursprungliga idéerna att fungera genom "trial and error". Holger Wästlund hoppas att du slipper gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Han beskriver i boken vad som lyckats och rakt på sak.
I boken får du tips om hur du får maximal nytta av din blogg som marknadsföringsverktyg, hur du kan agera på Facebook, Linkedin, Twitter och andra sociala medier.
Du får ytterligare 40 sätt att marknadsföra dig gratis, du får tips om hur du får ditt företag att växa med gratis marknadsföring och hur du hittar nya spännande och lönsamma områden att satsa på.
Beställ boken nu genom att klicka på den färgade knappen längst upp.
Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789198030846 -
Bli inredare : så skapar du din drömkarriär s...
Häftad bok.
Nära nyskick. Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 2011, ej namnad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163390692
- Titel
- Bli inredare : så skapar du din drömkarriär steg för steg
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 232 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund är arkitekt och har i sitt yrke haft kontakt med många inredare och arkitekter. Under många år har han samlat erfarenheter - sina egna och andras.
Han vet hur de mest framgångsrika inredarna gör för att lyckas och han vet hur man gör för att få de utmanande och lönsamma uppdragen.
Den metod som beskrivs i boken består av 10 steg. Om du använder dig av den metoden så är chanserna stora att...
* Du kommer att få syssla med spännande och lönsamma uppdrag
* Du kommer att stormtrivas med ditt drömjobb
* Du får tid och arbetsro att skapa den kvalitet som du vill ha
* Du når ditt drömjobb som inredare steg för steg.
I boken beskrivs de 10 stegen. Och boken innehåller inte mindre än 400 beprövade tips hur du ska bli inredare på ett spännande och utmanande sätt.
I boken får du det viktigaste om...
* Vilken typ av inredare som du kan välja att bli
* Hur du blir specialist
* Vilka egenskaper du bör ha för att bli framgångsrik som inredare
* Hur du kan utbilda dig på snabbaste sättet själv
* Hur du skaffar dig praktik för att bli inredare
* Vilka verktyg du behöver som inredare
* Hur du genomför ett inredningsuppdrag
* Ett enkelt standardavtal som du kan ha med din beställare
* Hur du ska göra för att bli anställd som inredare
* Hur du startar eget som inredare
* Hur du får de spännande och lönsamma uppdragen
* 14 olika sätt att ta betalt som inredare
* Och till slut - så ser framtiden ut för dig som inredare
Klicka på den färgade knappen längst upp för att beställa denna bok nu.
9789163390692 -
Bli inredare : så skapar du din drömkarriär s...
Häftad bok. Stocksunds arkitekt-bygg. 1 uppl. 2011. 173 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163390692
- Titel
- Bli inredare : så skapar du din drömkarriär steg för steg
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 232 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund är arkitekt och har i sitt yrke haft kontakt med många inredare och arkitekter. Under många år har han samlat erfarenheter - sina egna och andras.
Han vet hur de mest framgångsrika inredarna gör för att lyckas och han vet hur man gör för att få de utmanande och lönsamma uppdragen.
Den metod som beskrivs i boken består av 10 steg. Om du använder dig av den metoden så är chanserna stora att...
* Du kommer att få syssla med spännande och lönsamma uppdrag
* Du kommer att stormtrivas med ditt drömjobb
* Du får tid och arbetsro att skapa den kvalitet som du vill ha
* Du når ditt drömjobb som inredare steg för steg.
I boken beskrivs de 10 stegen. Och boken innehåller inte mindre än 400 beprövade tips hur du ska bli inredare på ett spännande och utmanande sätt.
I boken får du det viktigaste om...
* Vilken typ av inredare som du kan välja att bli
* Hur du blir specialist
* Vilka egenskaper du bör ha för att bli framgångsrik som inredare
* Hur du kan utbilda dig på snabbaste sättet själv
* Hur du skaffar dig praktik för att bli inredare
* Vilka verktyg du behöver som inredare
* Hur du genomför ett inredningsuppdrag
* Ett enkelt standardavtal som du kan ha med din beställare
* Hur du ska göra för att bli anställd som inredare
* Hur du startar eget som inredare
* Hur du får de spännande och lönsamma uppdragen
* 14 olika sätt att ta betalt som inredare
* Och till slut - så ser framtiden ut för dig som inredare
Klicka på den färgade knappen längst upp för att beställa denna bok nu.
Stocksunds arkitekt-bygg 1 9789163390692 -
Så marknadsför du dig och ditt företag alldel...
Häftad bok. Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB. 1 uppl. 2014. 160 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198030846
- Titel
- Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 220 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det möjligt att sköta sin marknadsföring så att den både blir framgångsrik och samtidigt gratis?
I boken "Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis" får du tips om hur du skickar ut effektiva e-brev, tipsbrev eller nyhetsbrev som ger resultat, hur du skapar din egen sändlista, varför det lönar sig att ge bort gratis och hur du kan samarbeta så att alla tjänar på det.
Holger Wästlund, som skrivit boken, har i olika roller själv använt sig av och även sett hur andra prövat alla möjliga marknadsföringsåtgärder. En del har misslyckats, andra har varit succéer och åter andra har han sett hur man genom att pröva sig fram efter många misstag fått de ursprungliga idéerna att fungera genom "trial and error". Holger Wästlund hoppas att du slipper gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Han beskriver i boken vad som lyckats och rakt på sak.
I boken får du tips om hur du får maximal nytta av din blogg som marknadsföringsverktyg, hur du kan agera på Facebook, Linkedin, Twitter och andra sociala medier.
Du får ytterligare 40 sätt att marknadsföra dig gratis, du får tips om hur du får ditt företag att växa med gratis marknadsföring och hur du hittar nya spännande och lönsamma områden att satsa på.
Beställ boken nu genom att klicka på den färgade knappen längst upp.
Tipsförlaget/Stocksunds Arkitekt-Bygg HB 1 9789198030846 -
Låt hjärnan ha ännu roligare
Häftad bok. Sodexho Konferens & Evenemang. 2004. 83 sidor.
Nära nyskick. 158 g. J1
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSodexho Konferens & Evenemang -
Låt hjärnan ha ännu roligare. En praktisk han...
Häftad bok. Sodexho konferens och Evenemang. 83 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSodexho konferens och Evenemang -
Bli professionell festfixare : jobba med even...
Häftad bok. Tipsförlaget / Stocksunds arkitekt-bygg. 2012. 166 sidor.
Mycket gott skick. Mycket välbevarat exemplar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163703843
- Titel
- Bli professionell festfixare : jobba med events, möten och upplevelser
- Författare
- Wästlund, Holger
- Förlag
- Tipsförlaget / Stocksunds arkitekt-bygg
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 166 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 220 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Holger Wästlund, som har skrivit boken, har, som programledare, underhållare och artist varit engagerad på över 1000 olika fester, events och möten i och utanför Sverige. Han har på det sättet upplevt exempel från de allra bästa, perfekta och mest lyckade till de allra värsta och sämst planerade.
Författaren har också varit företagsledare för både små och större företag, privatägda, börsnoterade och statligt ägda. I sin företagsledarroll har han lärt sig vad planering, organisation, ledning, samordning och kontroll betyder. Han har t.ex. ansvarat för ett 20-tal större bolagsstämmor som kanske är bland de viktigaste events som ett bolag har.
Holger Wästlund har under en tid bott i USA och jobbade då tillsammans med en framgångsrik eventbyrå i Chicago. Där jobbade han med events för privata företag och stora välgörenhetsorganisationer.
I den här boken beskriver Holger Wästlund hur du kan engagera dig och jobba professionellt med events, möten och upplevelser i 10 steg. Boken innehåller mer än 600 tips. Tipsen är beprövade men självklart passar inte alla tipsen alla läsare.
Välj, pröva dig fram och satsa målmedvetet på det som passar dig bäst. I boken presenteras tillräckligt många praktiska och konkreta tips för att du ska lyckas men självklart måste du ta ansvar för din egen utveckling inom detta spännande område.
Beställ boken nu genom att klicka på den färgade knappen längst upp.
Tipsförlaget / Stocksunds arkitekt-bygg 9789163703843
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn