-
Skriva i sociala medier. Handbok för digitala...
Häftad bok.
Nyskick. En praktisk guide för myndigheter och företag om effektiv kommunikation på sociala medier. | Morfem, Utg. 2017 | Häftad. 8:o (148x210 mm)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198125030
- Titel
- Skriva i sociala medier. Handbok för digitala redaktörer
- Författare
- Herbert, Ingrid
- Förlag
- Prodicta förlag
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 100 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sociala medier – ett roligt och enkelt sätt att kommunicera med kunder och medborgare. Eller ett hopplöst pladdrigt ställe där det är omöjligt att hitta rätt ton? Om du tycker att kommunikationen på Facebook, Twitter och andra ställen är svår så är du inte ensam. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men som är osäkra på hur de ska uttrycka sig. Här hittar du råd om att skriva i olika kanaler, att skriva kort och att hitta din organisations egen ton.
För dig som redan kommit igång i arbetet fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebookkontot öppnats.
Boken är en ny upplaga av Språket i sociala medier från 2012 med helt nya exempel och omarbetat innehåll. Under de fem åren som har gått har det hunnit hända mycket – för det går snabbt i sociala medier!
Författarna Ingrid Herbert och Helena Englund Hjalmarsson är båda examinerade språkkonsulter i svenska och har lång erfarenhet av olika sociala kanaler.
9789198125030 -
Språket i sociala medier
Häftad bok. Prodicta förlag. 1 uppl. 2012. 104 sidor.
Nära nyskick. Gåvohälsning på bokens titelblad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197993227
- Titel
- Språket i sociala medier
- Författare
- Ingrid Herbert - Helena Englund Hjalmarsson
- Förlag
- Prodicta förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 104 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 166 x 240 mm Ryggbredd 90 mm
- Vikt
- 229 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig.
För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Ytterligare författare: Herbert, Ingrid
Ytterligare författare: Englund Hjalmarsson, Helena
Prodicta förlag 1 9789197993227 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197993227
- Titel
- Språket i sociala medier
- Författare
- Ingrid Herbert - Helena Englund Hjalmarsson
- Förlag
- Prodicta förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 104 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 166 x 240 mm Ryggbredd 90 mm
- Vikt
- 229 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig.
För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Ytterligare författare: Herbert, Ingrid
Ytterligare författare: Englund Hjalmarsson, Helena
Prodicta förlag 1 9789197993227 -
- ISBN
- 9789197993227
- Titel
- Språket i sociala medier
- Författare
- Ingrid Herbert - Helena Englund Hjalmarsson
- Förlag
- Prodicta förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 104 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 166 x 240 mm Ryggbredd 90 mm
- Vikt
- 229 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sociala medier kräver social kompetens! I dag måste företag och myndigheter i allt större utsträckning skapa relation till kunder och intressenter via skriven kommunikation i sociala medier. Det är där den här boken kommer in i bilden. Den ska fungera som en guide till myndigheter och företag som vill komma igång med sociala medier, men inte förstår vad det innebär och hur man ska uttrycka sig.
För dig som redan kommit igång fungerar boken som en skrivguide och ett stöd i kommunikationsstrategiarbetet, som måste fortsätta även efter det att Facebook-kontot öppnats. Boken ska förstås också fungera som inspiration, för det är kul med sociala medier! Vi hoppas att du också ska tycka det.
Ytterligare författare: Herbert, Ingrid
Ytterligare författare: Englund Hjalmarsson, Helena
9789197993227
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
