-
Interaktion i pedagogiska sammanhang
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2001. 167 sidor.
ISBN 47049839
Gott skick. Omslaget något slitet och kantstött. Inga anteckningar eller över/understrykningar gjorda i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLiber 1 47049839 -
Interaktion i pedagogiska sammanhang
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2001. 192 sidor.
Hyggligt skick. Försättsblad urrivet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049837
- Titel
- Interaktion i pedagogiska sammanhang
- Författare
- Lindblad, Sverker
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 255 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur går det till när barn leker eller när ungdomar samtalar i skolan, och vad betyder leken och samtalen för deras lärande, socialisation och identitetsskapande? I boken presenteras ett perspektiv för att svara på sådana frågor.
Läs mer
Författarna redovisar undersökningar från förskola, skola och fritidshem som på olika sätt beskriver hur komplex den pedagogiska vardagen är, och att det är nödvändigt att ompröva gamla ”sanningar” i synen på barns och ungdomars sociala samspel.
Om författarna
Huvudredaktörer är Sverker Lindblad, professor i pedagogik vid Göteborgs universitet, och Fritjof Sahlström, forskare vid Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
Liber 1 9789147049837 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9147049839
- Titel
- Interaktion i pedagogiska sammanhang
- Författare
- Lindblad, Sverker
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 255 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur går det till när barn leker eller när ungdomar samtalar i skolan, och vad betyder leken och samtalen för deras lärande, socialisation och identitetsskapande? I boken presenteras ett perspektiv för att svara på sådana frågor.
Läs mer
Författarna redovisar undersökningar från förskola, skola och fritidshem som på olika sätt beskriver hur komplex den pedagogiska vardagen är, och att det är nödvändigt att ompröva gamla ”sanningar” i synen på barns och ungdomars sociala samspel.
Om författarna
Huvudredaktörer är Sverker Lindblad, professor i pedagogik vid Göteborgs universitet, och Fritjof Sahlström, forskare vid Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
9147049839 -
Interaktion i pedagogiska sammanhang
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2001. 192 sidor.
Mycket gott skick. Här och var finns understyrkningar och markeringar med blyerts
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147049839
- Titel
- Interaktion i pedagogiska sammanhang
- Författare
- Lindblad, Sverker
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 255 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur går det till när barn leker eller när ungdomar samtalar i skolan, och vad betyder leken och samtalen för deras lärande, socialisation och identitetsskapande? I boken presenteras ett perspektiv för att svara på sådana frågor.
Läs mer
Författarna redovisar undersökningar från förskola, skola och fritidshem som på olika sätt beskriver hur komplex den pedagogiska vardagen är, och att det är nödvändigt att ompröva gamla ”sanningar” i synen på barns och ungdomars sociala samspel.
Om författarna
Huvudredaktörer är Sverker Lindblad, professor i pedagogik vid Göteborgs universitet, och Fritjof Sahlström, forskare vid Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
Liber 1 9147049839 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9147049839
- Titel
- Interaktion i pedagogiska sammanhang
- Författare
- Lindblad, Sverker
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 255 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur går det till när barn leker eller när ungdomar samtalar i skolan, och vad betyder leken och samtalen för deras lärande, socialisation och identitetsskapande? I boken presenteras ett perspektiv för att svara på sådana frågor.
Läs mer
Författarna redovisar undersökningar från förskola, skola och fritidshem som på olika sätt beskriver hur komplex den pedagogiska vardagen är, och att det är nödvändigt att ompröva gamla ”sanningar” i synen på barns och ungdomars sociala samspel.
Om författarna
Huvudredaktörer är Sverker Lindblad, professor i pedagogik vid Göteborgs universitet, och Fritjof Sahlström, forskare vid Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
9147049839 -
interaktion i pedagogiska sammanhang (ph)
Liber 2001, häftad, 167 sid, fint skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049837
- Titel
- Interaktion i pedagogiska sammanhang
- Författare
- Lindblad, Sverker
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 255 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur går det till när barn leker eller när ungdomar samtalar i skolan, och vad betyder leken och samtalen för deras lärande, socialisation och identitetsskapande? I boken presenteras ett perspektiv för att svara på sådana frågor.
Läs mer
Författarna redovisar undersökningar från förskola, skola och fritidshem som på olika sätt beskriver hur komplex den pedagogiska vardagen är, och att det är nödvändigt att ompröva gamla ”sanningar” i synen på barns och ungdomars sociala samspel.
Om författarna
Huvudredaktörer är Sverker Lindblad, professor i pedagogik vid Göteborgs universitet, och Fritjof Sahlström, forskare vid Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
9789147049837
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn