-
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförl. 2003.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. namnad H-23:7
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9789143022995 -
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförl. 2003.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. namnad H-23:1
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9789143022995 -
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförlag. 2003. 420 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. Hanteringsspår på omslaget. Omslaget har en reva (- 1 cm) i överkant på framsidan. Fin inlaga. [rum 12]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförlag 9143022995 -
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförl. 2003. 417 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9789143022995 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9789143022995 -
Packaging Design - : successful product brand...
Häftad bok. John Wiley & Sons. 2 uppl. 2012. 246 sidor.
Nära nyskick. Mycket fint exemplar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781118027066
- Titel
- Packaging Design
- Författare
- Klimchuk, Marianne R.
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 203 x 229 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 639 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 2 9781118027066 -
THE MINAJ BOOK
Inbunden bok. Woodpecker Projects. Första uppl. 2015.
Nära nyskick. INBUNDEN. Storlek: 27 cm x 25 cm. Språk: Engelska.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKWoodpecker Projects Första -
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförl. 2003. 418 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. En mardröm i Singapore.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9789143022995 -
Kärlekens många ansikten
Inbunden bok. Damm Förlag AB. 1 uppl. 1998. 256 sidor.
Mycket gott skick. En "unik samling berättelser om kärlek". "34 av vår tids mest kända andliga ledare har gjort det till sin livsuppgift att definiera vad kärlek är, att tydliggöra hur vi på bästa sätt kan uttrycka, ge och ta emot kärlek – denna underbart värdefulla gåva. H läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789177057956
- Titel
- Kärlekens många ansikten
- Författare
- Richard Carlsson
- Förlag
- Damm Förlag AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 354 g
- Språk
- Svenska
Damm Förlag AB 1 9789177057956 -
Packaging Design: Successful Product Branding...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2006.
Mycket gott skick. Språk: Engelska
Stött i hörnenInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471720164
- Titel
- Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
- Författare
- Marianne R. Klimchuk - Sandra Krasovec
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2006
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 196 x 243 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 750 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780471720164 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9789143022995 -
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförl. 2003.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9143022995 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLongmans LTD -
I vargens öga
Inbunden bok. Stockholm : Bonnierförl. 2003. 418 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9143022995
- Titel
- I vargens öga
- Författare
- Garber, Joseph R. - Mattsson, Marianne
- Förlag
- Stockholm : Bonnierförl
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Bonnierförl 9143022995 -
Barn som är annorlunda
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1999. 184 sidor.
Gott skick. Finns markeringar i + namn+ märke efter prislapp
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144009828
- Titel
- Barn som är annorlunda
- Författare
- Ulrika Nettelbladt - Marianne Ors - Anegen Trillingsgaard - Emil Kruuse - Ingvar Lundberg - John R. Østergaard - Mogens A. Dalby - Lars Norén - Jürgen Bensch
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om barn med avvikande utveckling, språkstörningar, dyslexi, uppmärksamhetsstörningar, tvångssyndrom och Tourettes syndrom.
Den riktar sig till de många olika yrkesgrupper som i sitt arbete kommer i kontakt med dessa barn samt till dem som utbildar sig till dessa yrken. Den kan även läsas av föräldrar och andra, som vill veta mer om barn med dessa problem.. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144009828 -
Packaging Design: Successful Product Branding...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2006. 262 sidor.
Nära nyskick. Rikt illustrerad i färg och svartvitt.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471720164
- Titel
- Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
- Författare
- Marianne R. Klimchuk - Sandra Krasovec
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2006
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 196 x 243 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 750 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780471720164 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198097740
- Titel
- THE MINAJ BOOK
- Författare
- Myers, Terry R.
- Förlag
- Woodpecker Projects
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 245 x 270 mm Ryggbredd 15 mm
- Språk
- English
- Baksidestext
- THE MINAJ BOOK is a soft-cover book with 152 pages and writings about and around the American rapper Nicki Minaj. In a new body of work presented in this book, one of Woodpecker’s own folks, Ditte Ejlerskov, investigates feminism and the gaze of the white middle-class pop consumer, with American rapper Nicki Minaj as the focal point. Minaj has climbed to the top of a male-dominated business and, in the artist’s view, critiques sexuality, power relations, racial stereotypes and patriarchal hierarchies through her acts and lyrics. In order to convey a deeper understanding of Minaj’s unconventional feminist methods, THE MINAJ BOOK unpacks the contemporary mainstream through a body of work which appropriates the rapper’s aesthetics and lyrics.
The book endeavors to highlight the gap between pop culture’s feminist efforts and an academic feminism. Primarily via the act of painting, Ejlerskov aims to support the rapper in the mission of spelling out, enhancing and superimposing loaded images. She reuses Minaj’s method of challenging race and gender stereotypes. But since the artist is a white European middle-class consumer and not the Afro-American producer of the material, the focus of the show is twisted. As well as exploring elements of Minaj’s logic, Ejlerskov also explores her own consumption, her gaze, her body, her appropriation, and even her own role as an art practitioner.
Woodpecker Projects 9789198097740 -
PACKAGING DESIGN – Successful Product Brandin...
Inbunden bok. –– FÖRLAGSNY! –– John Wiley & Sons. 2006. 262 sidor.
Nyskick. –– FÖRLAGSNY! – Obet. ytmärken på omslaget. ––
How to create packaging designs for consumer brands that effectively communicate in the retail environment.
• Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf is the most comprehensive läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471720164
- Titel
- Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
- Författare
- Marianne R. Klimchuk - Sandra Krasovec
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2006
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 196 x 243 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 750 g
- Språk
- English
–– FÖRLAGSNY! –– John Wiley & Sons 9780471720164 -
THE MINAJ BOOK
Inbunden bok.
Nyskick. Woodpecker Projects. 2015. Inbunden. Boken är ny. Rikt illustrerad. Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198097740
- Titel
- THE MINAJ BOOK
- Författare
- Myers, Terry R.
- Förlag
- Woodpecker Projects
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 245 x 270 mm Ryggbredd 15 mm
- Språk
- English
- Baksidestext
- THE MINAJ BOOK is a soft-cover book with 152 pages and writings about and around the American rapper Nicki Minaj. In a new body of work presented in this book, one of Woodpecker’s own folks, Ditte Ejlerskov, investigates feminism and the gaze of the white middle-class pop consumer, with American rapper Nicki Minaj as the focal point. Minaj has climbed to the top of a male-dominated business and, in the artist’s view, critiques sexuality, power relations, racial stereotypes and patriarchal hierarchies through her acts and lyrics. In order to convey a deeper understanding of Minaj’s unconventional feminist methods, THE MINAJ BOOK unpacks the contemporary mainstream through a body of work which appropriates the rapper’s aesthetics and lyrics.
The book endeavors to highlight the gap between pop culture’s feminist efforts and an academic feminism. Primarily via the act of painting, Ejlerskov aims to support the rapper in the mission of spelling out, enhancing and superimposing loaded images. She reuses Minaj’s method of challenging race and gender stereotypes. But since the artist is a white European middle-class consumer and not the Afro-American producer of the material, the focus of the show is twisted. As well as exploring elements of Minaj’s logic, Ejlerskov also explores her own consumption, her gaze, her body, her appropriation, and even her own role as an art practitioner.
9789198097740 -
THE MINAJ BOOK
Woodpecker projects 2015. Hårda pärmar, inbunden bok i nyskick.
THE MINAJ BOOK is a soft-cover book with 152 pages and writings about and around the American rapper Nicki Minaj. Like new. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198097740
- Titel
- THE MINAJ BOOK
- Författare
- Myers, Terry R.
- Förlag
- Woodpecker Projects
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 245 x 270 mm Ryggbredd 15 mm
- Språk
- English
- Baksidestext
- THE MINAJ BOOK is a soft-cover book with 152 pages and writings about and around the American rapper Nicki Minaj. In a new body of work presented in this book, one of Woodpecker’s own folks, Ditte Ejlerskov, investigates feminism and the gaze of the white middle-class pop consumer, with American rapper Nicki Minaj as the focal point. Minaj has climbed to the top of a male-dominated business and, in the artist’s view, critiques sexuality, power relations, racial stereotypes and patriarchal hierarchies through her acts and lyrics. In order to convey a deeper understanding of Minaj’s unconventional feminist methods, THE MINAJ BOOK unpacks the contemporary mainstream through a body of work which appropriates the rapper’s aesthetics and lyrics.
The book endeavors to highlight the gap between pop culture’s feminist efforts and an academic feminism. Primarily via the act of painting, Ejlerskov aims to support the rapper in the mission of spelling out, enhancing and superimposing loaded images. She reuses Minaj’s method of challenging race and gender stereotypes. But since the artist is a white European middle-class consumer and not the Afro-American producer of the material, the focus of the show is twisted. As well as exploring elements of Minaj’s logic, Ejlerskov also explores her own consumption, her gaze, her body, her appropriation, and even her own role as an art practitioner.
9789198097740
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
