-
The psychology of everyday things
Inbunden bok. New York : Basic Books.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780465067091
- Titel
- The psychology of everyday things
- Författare
- Norman, Donald A. 1935-
- Förlag
- New York : Basic Books
- Språk
- English
New York : Basic Books 9780465067091 -
Things That Make Us Smart
Pocketbok. The Perseus Group. 1994. 290 sidor.
Hyggligt skick. Plastfilmen på omslaget har lossnat så pärmens framsida är lite flammig. Baksidan ser rätt sunkig ut. Men sidorna är nästan nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780201626957
- Titel
- Things That Make Us Smart
- Författare
- Norman, Donald A. 1935-
- Förlag
- The Perseus Group
- Utgivningsår
- 1994
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
The Perseus Group 9780201626957 -
The invisible computer : why good products ca...
Häftad bok. Cambridge, Mass. : MIT Press. 262 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780262640411
- Titel
- The invisible computer : why good products can fail, the personal computer is so complex, and information appliances are the solution
- Författare
- Norman, Donald A. 1935-
- Förlag
- Cambridge, Mass. : MIT Press
- Språk
- English
Cambridge, Mass. : MIT Press 9780262640411 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780262525671
- Titel
- The design of everyday things
- Författare
- Norman, Donald A. 1935- - Norman, Donald A. 1935-.
- Förlag
- New York, NY : Basic Books
- Utgivningsår
- 2013
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Even the smartest among us can feel inept as we fail to figure out which light switch or oven burner to turn on, or whether to push, pull, or slide a door. The fault, argues this ingenious-even liberating-book, lies not in ourselves, but in product design that ignores the needs of users and the principles of cognitive psychology. The problems range from ambiguous and hidden controls to arbitrary relationships between controls and functions, coupled with a lack of feedback or other assistance and unreasonable demands on memorization. The Design of Everyday Things shows that good, usable design is possible. The rules are simple: make things visible, exploit natural relationships that couple function and control, and make intelligent use of constraints. The goal: guide the user effortlessly to the right action on the right control at the right time. In this entertaining and insightful analysis, cognitive scientist Don Norman hails excellence of design as the most important key to regaining the competitive edge in influencing consumer behavior. Now fully expanded and updated, with a new introduction by the author, The Design of Everyday Things is a powerful primer on how-and why-some products satisfy customers while others only frustrate them. "--
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
New York, NY : Basic Books 9780262525671 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780465067091
- Titel
- The psychology of everyday things
- Författare
- Norman, Donald A. 1935-
- Förlag
- New York : Basic Books
- Språk
- English
New York : Basic Books 9780465067091 -
Things That Make Us Smart
Häftad bok. The Perseus Group. 1994. 290 sidor.
Mycket gott skick. Engelsk text.
Oläst bok.
Hel och ren.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0201626950
- Titel
- Things That Make Us Smart
- Författare
- Norman, Donald A. 1935-
- Förlag
- The Perseus Group
- Utgivningsår
- 1994
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
The Perseus Group 0201626950
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
