-
multikonstmultikonstmultikonst
Häftad bok. EDENMAN LENNART HOLMIN ROMARE OLOF NORELLSUSANN FRENNBERG multikonstkonst multikonstmulti UTGIVEN AV SVERIGES RADIOS FÖRLAG I SAMARBETEMED FOLKRÖRELSE …
Mycket gott skick. multikonst
"onekligen det bästa som hänt svenskt konstlivpå länge. Förmodligen är det en världsnyhet, ettpionjärdåd, som har sitt fundamentala intresse därför att det öppnar nya perspektiv och väcker nyafrågor", skrev en kritiker.
Denna bok är ett d läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKEDENMAN LENNART HOLMIN ROMARE OLOF NORELLSUSANN FRENNBERG multikonstkonst multikonstmulti UTGIVEN AV SVERIGES RADIOS FÖRLAG I SAMARBETEMED FOLKRÖRELSERNAS KONSTFRÄMJANDE OCH STATENSFÖRSÖKSVERKSAMHET MED RIKSUTSTÄLLNINGAR -
Svenska bilder
Häftad bok. Bo Cavefors Bokförlag. 1 uppl. 1963. 96 sidor.
Gott skick. En "utmärkt introduktion till tio av våra främsta konstnärer. Hans Axel Holm har intervjuat dem och försöker med konstnärernas egna ord skildra dem själva och deras konst." De tio presenterade konstnärerna är: Per Olof Ultvedt, Rune Jansson, Elis Eriksson läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBo Cavefors Bokförlag 1 -
Kriget 1939-1945. Första delen., Nazismens se...
Gott skick. 1945,Häftad.,Förlag: Utgiven av Utrikespolitiska institutet. Kooprativa förbundets bokförlag.?Sid. 392?Illustrerad med kartor och bilder i svartvitt.?Delvis osprättad.?I-IV,Reva på skyddsomslaget. Nötta kanter. Fåtal fläckar inne i boken och på skyddsomsl läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Folkskolans Sångbok för klass 4-8 (Malmö folk...
Inbunden bok. Ehlins. 1950. 171 sidor.
Mycket gott skick. Boken har haft ett bokomslag i papper som har skyddat väl. Endast flera små blyertsmarkeringar finns. Boken verkar utgiven endast för folkskolorna i Malmö. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKEhlins -
Låt oss sjunga! Sångbok för klass 1-3
Inbunden bok. Ljunglöfs.
Gott skick. Förlagsband, 8o. Begagnad men ändå fin för sin ca 70-åriga ålder. Utan namn eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLjunglöfs -
Sverige läser
Häftad bok. De litterära sällskapen i Sverige Dels. Ou uppl. 2020. 267 sidor.
Nyskick. 1066 böcker ur tusen år av svensk litteratur från vikingatid till år 2000. Hylla Hb
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKDe litterära sällskapen i Sverige Dels Ou -
Bellmanstudier utgivna av Bellmanssällskapet...
Inbunden bok. Bellmansällskapet. 1 uppl. 2019. 248 sidor.
Nyskick. Bellmansällskapet 2019. Inbundet dekorerat pappband, 248 sidor, 25 samlingen. Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBellmansällskapet 1 -
Låt oss sjunga
Inbunden bok. Ehlins / Stockholm.
Gott skick. Illustrationer Gerd Rissler. Bokpärmens kanter och hörn skavda men sidorna hela och bokryggen likaså.
Stämpel på försättsbladet.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKEhlins / Stockholm -
Bebyggelsehistorisk tidskrift nr 78/2020
Tidning, tidskrift. 1 uppl. 2020. 108 sidor.
ISBN 03492834
Nyskick. Från Mont Blanc till Brynäs: Om olika perspektiv på bebyggelsehistoria
Det kännbara landskapet: Om marken som gemenskap
Adlig prakt och borgerlig hemtrevnad
Det offentliga samtalet och vår gestaltade miljö
Energieffektivisering och kulturhistoriska vä läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK1 03492834 -
Almqvistiana. Meddelanden från Almqvistsällsk...
Tidning, tidskrift. Utg. av Almqvistsällskapet. Första uppl. 2022. 32 sidor.
Nyskick. Klammerhäftad. Åtta av sidorna är försedda med illustration, sex av dessa i färgåtergivning. Info: Innehåller följande textbidrag och respektive studenter: "Krusbär i pandemin" av Olof Holm + "Ett krusbär i månens sken" av Mats Persson + "Almqvist om full läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKUtg. av Almqvistsällskapet Första -
Bellmansstudier. Nittonde samlingen
Inbunden bok. Bellmanssällskapet. 1989. 160 sidor.
Gott skick. Redaktörsdedikation
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBellmanssällskapet -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789171188656
- Titel
- Bellmansstudier
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 201 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
Proprius 9789171188656 -
Nusvensk ordbok 1-5
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. [Format: 15,5 x 24 cm.] Wahlström & Widstrand, Stockholm 1981. 6000+ dubbelspaltiga sidor i förlagets gulbruna heltklotband med skyddsomslag. --- Banden har lite småskavanker såsom småfläckar på snitten och tilltryckta ryggändar. En av inlagorna har en se läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146139702
- Titel
- Nusvensk ordbok
- Författare
- Östergren, Olof
- Förlag
- Stockholm : Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 1981
- Språk
- Svenska
9146139702 -
Självägarområdenas egenart. Jämtland och andr...
Häftad bok.
Nyskick. Sthm 2012. 4:o. 224 s. + tryckt omslag. Förf:s ded. Sidorna150-57 behandlar förhållandena för enskilda jordägare på Gotland. [26D]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789174475746
- Titel
- Självägarområdenas egenart : Jämtland och andra områden i Skandinavien med småskaligt jordägande 900-1500
- Författare
- Holm, Olof - Stockholms universitet. Historiska institutionen
- Förlag
- Stockholm : Historiska institutionen, Stockholms universitet
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- Svenska
9789174475746 -
Strategisk marknadskommunikation
Inbunden bok. Liber ekonomi. Första uppl. 2002. 217 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLiber ekonomi Första -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064692
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9147064692 -
Låt oss sjunga - Sångbok för klass 1-3
Inbunden bok. Ehlins. 168 sidor.
Mycket gott skick. Gamla klassiska barnsånger för skolan tryckt någon gång på 1950-talet. Liknar mycket klassikern Nu ska vi sjunga i sin design och uttryck. Över 150 sånger med melodinoter och texter samt fina illustrationer. Klotryggband där ryggtexten har blekts och lite läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKEhlins -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064694
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147064694 -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064694
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147064694 -
Reflektioner : människa och marknad : En anto...
Häftad bok. Stockholm : RMI-Berghs. 1991.
Nära nyskick. En av författarnas tillägnan, annars i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9188358003
- Titel
- Reflektioner : människa och marknad : [en antologi]
- Författare
- Ewerman, Anders - Holm, Olof - Nordlinder, Tore - Berghs School of Communication
- Förlag
- Stockholm : RMI-Berghs
- Språk
- Svenska
Stockholm : RMI-Berghs 9188358003 -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Mycket gott skick. Prislapp. Gula förstrykningar. En bok om kommunikation och påverkan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064694
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147064694 -
Låt oss sjunga ! Sångbok för klass 1 - 3
Inbunden bok. Ehlins. Första upplagan uppl. 168 sidor.
Mycket gott skick. Förlagets blåa klotryggband med dekorerade pappärmar. 21 x 14,2 cm. 343 g.Utan årtal men ca 1953
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKEhlins Första upplagan -
Nusvensk ordbok. Första till femte bandet. A-...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 1:a uppl. 1981. Ca 12000 s. Inbunden. Fina ljusbruna helklotband.
Mycket gott skick. Språk, svensk ordbok, svensk ordförståelse, etymologi , ords betydelse, ordförklaringar , ett fullständigt standardverk över svenska språket, . … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146139702
- Titel
- Nusvensk ordbok
- Författare
- Östergren, Olof
- Förlag
- Stockholm : Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 1981
- Språk
- Svenska
9146139702 -
Strategisk Marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber Ekonomi. 1:a uppl. 1:a tryckningen 2002. 232 s. Inbunden. 25x17cm. 590 gram.
Mycket gott skick. Namn bortklippt från det textlösa försättsbladet i övrigt nära nyskick [Hylla:Liber].
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064692
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
9147064692 -
Strategisk marknadskommunikation: teorier och...
Inbunden bok. Liber Ekonomi. 1:2 uppl. 2004. 232 s. Inbunden. 600 gram.
Mycket gott skick. Illustrerad. Förstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147063692
- Titel
- Inköp och varuhantering Lärarhandledning + Lösningar + cd
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 156 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 572 g
- Språk
- Svenska
9147063692 -
Kring Bellman, Bellmanshuset och Par Bricole
2:a omarbetade uppl.
1992,
Stockholm, summary in english,
23, [1] s. i nyskick.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Strategisk Marknadskommunikation - teorier oc...
Liber Ekonomi 2002. ISBN 9147064692. Upplaga 1:1. Inbunden, 232 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064692
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
9147064692
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn