-
Entreprenörskap och varumärken
Inbunden bok. Gidlunds förlag. 1 uppl. 2013. 317 s. Inbunden.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789178448883
- Titel
- Entreprenörskap och varumärken
- Författare
- Larsson, Mats - Lönnborg, Mikael - Winroth, Karin
- Förlag
- Gidlunds förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 232 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 650 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Innovationer och entreprenörer betraktas ofta som nödvändiga faktorer för att skapa nya företag och marknader. Varumärken har med tiden fått en allt större betydelse i näringslivet, eller kanske är det mer rättvist att säga att vi blivit mer medvetna om deras ekonomiska värde för producenter och deras sociala värde för konsumenter. Denna bok illustrerar att det finns många intressanta forskningsfrågor i skärningspunkten mellan entreprenöriella aktiviteter och uppbyggnaden och vidmakthållandet av välkända varumärken.Författare: Madeleine Bonow, Marcus Box, Marianne Dahlén, Michael Funke, Karl Gratzer, Ingalill Holmberg, Mats Larsson, Tommy Larsson Segerlind, Mikael Lönnborg, Christine Myrvang, H. Richard Nakamura, Tom Petersson, Frans Prenkert, Paulina Rytkönen, Peter Sandberg, Ingela Sölvell, Christian Widholm och Karin Winroth.
9789178448883 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789178448883
- Titel
- Entreprenörskap och varumärken
- Författare
- Larsson, Mats - Lönnborg, Mikael - Winroth, Karin
- Förlag
- Gidlunds förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 232 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 650 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Innovationer och entreprenörer betraktas ofta som nödvändiga faktorer för att skapa nya företag och marknader. Varumärken har med tiden fått en allt större betydelse i näringslivet, eller kanske är det mer rättvist att säga att vi blivit mer medvetna om deras ekonomiska värde för producenter och deras sociala värde för konsumenter. Denna bok illustrerar att det finns många intressanta forskningsfrågor i skärningspunkten mellan entreprenöriella aktiviteter och uppbyggnaden och vidmakthållandet av välkända varumärken.Författare: Madeleine Bonow, Marcus Box, Marianne Dahlén, Michael Funke, Karl Gratzer, Ingalill Holmberg, Mats Larsson, Tommy Larsson Segerlind, Mikael Lönnborg, Christine Myrvang, H. Richard Nakamura, Tom Petersson, Frans Prenkert, Paulina Rytkönen, Peter Sandberg, Ingela Sölvell, Christian Widholm och Karin Winroth.
Gidlunds förlag 1 9789178448883 -
Fashionabla varumärken och passionerade entre...
Häftad bok. Ekerlids. 1 uppl. 2020. 159 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188849502
- Titel
- Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
- Författare
- Winroth, Karin
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 159 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 135 x 210 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 246 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden, Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur, sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör, med nära koppling till modebranschen, om sin passion - att förvalta och förnya hästkrafter, varumärken och affärer. "Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!" Camilla Modin Djanaieff, grundare av Modin Communication "Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!" Tommy Larsson Segerlind, ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap, innovation och marknad vid Södertörns Högskola.
Ekerlids 1 9789188849502 -
Entreprenörskap och varumärken
Inbunden bok. Gidlunds förlag. 1 uppl. 2013. 317 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789178448883
- Titel
- Entreprenörskap och varumärken
- Författare
- Larsson, Mats - Lönnborg, Mikael - Winroth, Karin
- Förlag
- Gidlunds förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 232 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 650 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Innovationer och entreprenörer betraktas ofta som nödvändiga faktorer för att skapa nya företag och marknader. Varumärken har med tiden fått en allt större betydelse i näringslivet, eller kanske är det mer rättvist att säga att vi blivit mer medvetna om deras ekonomiska värde för producenter och deras sociala värde för konsumenter. Denna bok illustrerar att det finns många intressanta forskningsfrågor i skärningspunkten mellan entreprenöriella aktiviteter och uppbyggnaden och vidmakthållandet av välkända varumärken.Författare: Madeleine Bonow, Marcus Box, Marianne Dahlén, Michael Funke, Karl Gratzer, Ingalill Holmberg, Mats Larsson, Tommy Larsson Segerlind, Mikael Lönnborg, Christine Myrvang, H. Richard Nakamura, Tom Petersson, Frans Prenkert, Paulina Rytkönen, Peter Sandberg, Ingela Sölvell, Christian Widholm och Karin Winroth.
Gidlunds förlag 1 9789178448883 -
SamhällsGuiden
Hyggligt skick. liber 1983 storpocket 528 sidor
vikt 400 g
nött pärm gulnad inlaga
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn