Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9780071101097

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Marketing management - a strategic decision-making approach

Marketing management - a strategic decision-making approach

Pocketböcker. Mcgraw-hill Education - Europe. 2006.

Förlagsfakta

ISBN
9780071101097
Titel
Marketing management - a strategic decision-making approach
Författare
Boyd - W Harper - Jr
Förlag
Mcgraw-hill Education - Europe
Utgivningsår
2006
Bandtyp
Pocket
Mått
203 x 228 mm
Vikt
505 g