-
Heavy Metal Management Boardroom Advisory Exp...
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2012. 116 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Omslaget har 2 revor på framsidan överst och längst ner på framsidan och en reva i nedrekanten på baksidan.I övrigt inga skador eller skrivet ..
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187049217
- Titel
- Heavy Metal Management Boardroom Advisory Explicit content
- Författare
- Pärson, Pär-Jörgen
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 116 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 223 x 312 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 910 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- This book really resonates with me and not merely because the authors use rock artists I worked with closely in the past such as Kiss, Led Zeppelin and Nirvana to illustrate the management theories which have long guided the careers of rock stars but which have often eluded corporate managers. They fearlessly puncture the bubbles of predictable, mediocre but "safe" theories that preclude breakthrough success in business and they do it with humor and passion. To borrow a turn of phrase from their instantly classic text, I am a big motherfucking fan of "Heavy Metal Management.
Danny Goldberg, President of GoldVE Entertainment and author of "Bumping Into Geniuses."
Do you see your employees as our most valuable asset ? Are you keen on having satisfied clients? Do you want to be a good leader, an inspiring business person and take your project to another level? Or are you perhaps ready to go from Good to Great?
Sorry! But if that s what you really want, then this book is sadly not for you. We wrote Heavy Metal Management for Great Leaders, ready for World Domination. And beyond!
Heavy metal has existed as an art form for almost fifty years now. During this period, the best and brightest have despite cutthroat competition and extremely low barriers to entry created global brands from four chord progressions. Astonishingly, most businessmen haven t even begun to learn from these great Heroes of Metal.
Heavy Metal Management gets you started on the Highway to the hell where customers are raving, motherf*****g fans, where your management team are the baddest guys on the block and yourself the Total Frontman.
Grab the chance and buy this book or burn in the eternal fire!
Southside Stories 1 9789187049217 -
Content marketing : värdeskapande marknadsko...
Häftad bok. Vulkan. 1 uppl. 2013. 114 sidor.
Gott skick. Namn insida i pärm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187507793
- Titel
- Content marketing : värdeskapande marknadskommunikation
- Författare
- Barregren, Thomas
- Förlag
- Vulkan
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 114 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 130 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Content marketing är i dag den största trenden inom marknadsföring. Det är egentligen inget nytt – idén är väl beprövad: I över hundra år har framsynta företag och organisationer skapat innehåll som ger mervärde för kunder, medlemmar och medarbetare. Internet, mobilitet och sociala medier har förändrat förutsättningarna för marknadskommunikation. Det räcker inte att trycka ut budskapet. Nu måste budskapet i sig, eller hur det leve reras, skapa värde för att vi skall ta det till oss. Och just det handlar content marketing om – värdeskapande marknadskommunikation. Content marketing kallas innehållsmarknadsföring på svenska. Det handlar om att med innehåll som intresserar och engagerar, skapa och stärka ett varumärke, generera leads och konvertera potentiella köpare till lojala kunder. För att lyckas måste satsningen vara långsiktig, produktionen utföras systematiskt och publicering ske regelbundet. Ditt företag, din organisation, måste tänka och jobba som ett medieföretag. Denna bok hjälper dig att förstå content marketing och den nya, värdeskapande, paradigmen. Den hjälper dig att identifi era målgrupper, förstå vad för innehåll de söker, och sätt att kommunicera med dem. Och den hjälper dig igång med den redaktionella planeringen och arbetssättet
Vulkan 1 9789187507793 -
Managing Enterprise Content – A Unified Conte...
Häftad bok. New Riders Publishing. 1 uppl. 2003. 565 sidor.
Gott skick. Edges of cover slightly chipped, otherwise in good condition.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780735713062
- Titel
- Managing enterprise content: a unified content strategy
- Författare
- Rockley, Ann
- Utgivningsår
- 2005
- Språk
- English
New Riders Publishing 1 9780735713062 -
Emanuel Swedenborg - exploring a "world memor...
Häftad bok. Center for history of science. 2013. 372 sidor.
Nyskick. Boken är fortfarande inplastad.
In 2010, a scholarly conference on Emanuel Swedenborg’s ideas and influence was held at the Center for the History of Science at the Royal Swedish Academy of Sciences in Stockholm. The conference was a celebration a rece läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780877853510
- Titel
- Emanuel Swedenborg - exploring a "world memory" - context, content, contribution
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 372 sidor
- Bandtyp
- Pbk
- Språk
- English
Center for history of science 9780877853510 -
Emanuel Swedenborg - exploring a "world memor...
Häftad bok. Center for history of science. 2013. 372 sidor.
Nyskick. Still in shrink wrap.
In 2010, a scholarly conference on Emanuel Swedenborg’s ideas and influence was held at the Center for the History of Science at the Royal Swedish Academy of Sciences in Stockholm. The conference was a celebration a recently compl läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780877853510
- Titel
- Emanuel Swedenborg - exploring a "world memory" - context, content, contribution
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 372 sidor
- Bandtyp
- Pbk
- Språk
- English
Center for history of science 9780877853510 -
The screenplay - a blend of film form and con...
Häftad bok. Focal Press. 1990. 296 sidor.
Mycket gott skick. Språk: Engelska
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780240800073
- Titel
- The screenplay - a blend of film form and content
- Författare
- Mehring, Margaret
- Förlag
- Focal Press
- Utgivningsår
- 1990
Focal Press 9780240800073 -
Designing connected content - plan and model...
Häftad bok. Pearson. 2018. 222 sidor.
Nära nyskick. Boken är på engelska.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780134763385
- Titel
- Designing connected content - plan and model digital products for today and tomorrow
- Författare
- Atherton, Mike
- Utgivningsår
- 2018
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- English
Pearson 9780134763385 -
Letting go of the words : writing Web content...
Häftad bok. Amsterdam ; Boston : Elsevier/Morgan Kaufmann Publishers.
Nära nyskick. Storpocket / Paperback. 368sid. Marketing
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780123694867
- Titel
- Letting go of the words [Elektronisk resurs] : writing Web content that works
- Författare
- Redish, Janice.
- Förlag
- Amsterdam ; Boston : Elsevier/Morgan Kaufmann Publishers
- Språk
- English
- Baksidestext
- On the web, whether on the job or at home, we usually want to grab information and use it quickly. We go to the web to get answers to questions or to complete tasks to gather information, reading only what we need. We are all too busy to read much on the web. This book helps you write successfully for web users. It offers strategy, process, and tactics for creating or revising content for the web. It helps you plan, organize, write, design, and test web content that will make web users come back again and again to your site. Learn how to create usable and useful content for the web from the master. The author has taught and mentored hundreds of writers, information designers, and content owners in the principles and secrets of creating web information that is easy to scan, easy to read, and easy to use. This book will help anyone creating web content do it better.
Includes bibliographical references (p. 349-352) and indexes.
Foreword / Steve Krug -- Acknowledgments -- 1. Content! Content! Content! -- 2. People! People! People! -- 3. Starting well : home pages -- 4. Getting there : pathway pages -- 5. Writing information, not documents -- 6. Focusing on your essential messages -- 7. Designing your web pages for easy use -- 8. Tuning up your sentences -- 9. Using lists and tables -- 10. Breaking up your text with headings -- 11. Using illustrations effectively -- 12. Writing meaningful links -- 13. Getting from draft to final web pages -- Interlude : creating an organic style guide -- Bibliography -- Subject index -- Index of web sites shown as examples.
Electronic reproduction.
Amsterdam ; Boston : Elsevier/Morgan Kaufmann Publishers 9780123694867 -
The Psalms - Structure, Content & Message
Häftad bok. AUGSBURG Publishing House. 1980. 126 sidor.
Gott skick. OBS! På engelska! Namn och stämpel. Snedställd. Enstaka understrykning. Kom ihåg! Portot gäller oavsett hur många böcker/ tidningar ni köper från oss; Anthon Klipp & Konsult här på Bokbörsen. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKAUGSBURG Publishing House -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198703993
- Titel
- Kungen av content
- Författare
- Mattsson, Sebastian
- Förlag
- it-lit
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 432 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 213 mm Ryggbredd 38 mm
- Vikt
- 723 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan våra berättelser om livet överskugga livet självt?Paul Anér har skrivit en roman. En explosiv idéroman som skulle kunna väcka både ilska och bestörtning. När vännen Artur en sen kväll upptäcker manuset i en skolåda i Pauls lägenhet blir han besatt av tanken på att få det publicerat. Kungen av content är en berättelse om samtidens fixering vid att förvandla varenda beståndsdel av livet till "content". Träffsäkert skildrar Sebastian Mattsson hur folks livsöden, tragedier och sorger kan exploateras för att skapa innehåll.---Sebastian Mattsson är född 1987 och uppvuxen i Ödsmål. Han debuterade 2020 med romanen Balladen om Kalle Klick. Kungen av content är hans andra bok.
it-lit 9789198703993 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780710208460
- Titel
- Content and consciousness
- Författare
- Dennett, D. C. 1942-
- Utgivningsår
- 2020
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
hum
9780710208460 -
The content trap : a strategist's guide to di...
Inbunden bok. 2018.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780812995381
- Titel
- The content trap : a strategist's guide to digital change
- Författare
- Anand, Bharat Narendra
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
- Baksidestext
- "For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new approach to one of the key questions of our time--how to thrive rather than be destroyed by digital transformation--from Harvard Business School Professor of Strategy Bharat Anand. Companies everywhere face two major challenges today: getting noticed and getting paid. To confront these obstacles, Bharat Anand examines a range of businesses around the world, from Chinese Internet giant Tencent to Scandinavian digital trailblazer Schibsted, from The New York Times to The Economist, and from talent management to the future of education. Drawing on these stories and on the latest research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths, and reorients strategy. Companies that now flourish are finding that the connections they foster are more important than the content they create. Success comes not from making the best content but from recognizing how content enables customers' connectivity; it comes not from protecting the value of content at all costs but from unearthing related opportunities close by; and it comes not from mimicking competitors' best practices but from seeing choices as part of a connected whole. Digital change means that everyone today can reach and interact with others directly: We are all in the content business. But that comes with risks that Bharat Anand teaches us how to recognize and navigate. Filled with conversations with key players and in-depth dispatches from the frontlines of digital change, The Content Trap is an essential new playbook for navigating the turbulent waters in which we find ourselves. Advance praise for The Content Trap "As Bharat Anand shows in this eminently readable book, connections are now more important than content. His insights will bring you several steps closer to understanding the digital revolution and how you can avoid its many perils."--Daniel H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human "A very smart book--creators, ignore this at your peril. This revolution has been twenty years in the making, and Bharat Anand makes the past (and the future) a lot more clear."--Seth Godin, New York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin"--
"How did the Economist increase revenues from subscriptions when Newsweek and Time were hemorrhaging? How did Tencent create a cash machine from largely free and virtual products in a market with a GDP per capita ten times lower than the U.S.? And in the midst of an industry revolution, how are we to understand these and other media organizations, their fates, and their markets? Combining insightful analysis with an accessible, humorous tone, Harvard Business School Professor Bharat Anand juxtaposes the media strategies of The New Yorker and Britney Spears (they're more alike than you think) and uses analogies like the success of "My Big Fat Greek Wedding" and Chuck E. Cheese's in-house currency to illustrate broader points about Amazon's dominance and the rise of Netflix. A revolutionary and much-needed analysis, this book presents a way for media companies to survive and thrive amidst industry-wide upheaval. Indeed, as Anand reveals, media evolution is not always a celebration of "free", "media democratization", or entrepreneurship. Rather, the story unfolding in media markets across the world remains one centered around familiar ideas in business - of power, pricing, and strategy"--
Includes bibliographical references and index.
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
9780812995381 -
Kungen av content
Inbunden bok.
Nyskick. Kungen av content är en explosiv roman om samtidens fixering vid att omvandla livet till innehåll. | it-lit, Utg. 2022 | Förlagsband. 8:o (148x213 mm) … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198703993
- Titel
- Kungen av content
- Författare
- Mattsson, Sebastian
- Förlag
- it-lit
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 432 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 213 mm Ryggbredd 38 mm
- Vikt
- 723 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan våra berättelser om livet överskugga livet självt?Paul Anér har skrivit en roman. En explosiv idéroman som skulle kunna väcka både ilska och bestörtning. När vännen Artur en sen kväll upptäcker manuset i en skolåda i Pauls lägenhet blir han besatt av tanken på att få det publicerat. Kungen av content är en berättelse om samtidens fixering vid att förvandla varenda beståndsdel av livet till "content". Träffsäkert skildrar Sebastian Mattsson hur folks livsöden, tragedier och sorger kan exploateras för att skapa innehåll.---Sebastian Mattsson är född 1987 och uppvuxen i Ödsmål. Han debuterade 2020 med romanen Balladen om Kalle Klick. Kungen av content är hans andra bok.
9789198703993 -
Content marketing : värdeskapande marknadsko...
Häftad bok. Vulkan. 1 uppl. 2013. 111 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187507793
- Titel
- Content marketing : värdeskapande marknadskommunikation
- Författare
- Barregren, Thomas
- Förlag
- Vulkan
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 114 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 130 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Content marketing är i dag den största trenden inom marknadsföring. Det är egentligen inget nytt – idén är väl beprövad: I över hundra år har framsynta företag och organisationer skapat innehåll som ger mervärde för kunder, medlemmar och medarbetare. Internet, mobilitet och sociala medier har förändrat förutsättningarna för marknadskommunikation. Det räcker inte att trycka ut budskapet. Nu måste budskapet i sig, eller hur det leve reras, skapa värde för att vi skall ta det till oss. Och just det handlar content marketing om – värdeskapande marknadskommunikation. Content marketing kallas innehållsmarknadsföring på svenska. Det handlar om att med innehåll som intresserar och engagerar, skapa och stärka ett varumärke, generera leads och konvertera potentiella köpare till lojala kunder. För att lyckas måste satsningen vara långsiktig, produktionen utföras systematiskt och publicering ske regelbundet. Ditt företag, din organisation, måste tänka och jobba som ett medieföretag. Denna bok hjälper dig att förstå content marketing och den nya, värdeskapande, paradigmen. Den hjälper dig att identifi era målgrupper, förstå vad för innehåll de söker, och sätt att kommunicera med dem. Och den hjälper dig igång med den redaktionella planeringen och arbetssättet
Vulkan 1 9789187507793 -
Fictional characters, real problems - the sea...
Inbunden bok. Oxford University Press. 2016. 389 sidor.
Hyggligt skick. Boken har flera bokmärken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780198715719
- Titel
- Fictional characters, real problems - the search for ethical content in literature
- Utgivningsår
- 2016
- Bandtyp
- HBK
- Språk
- English
Oxford University Press 9780198715719 -
A Study on the Influence of Climate Upon the...
Häftad bok.
Nyskick. Columbia (Missouri) 1930. 66 pp. + errata slip + printed wrapper. [A2564E]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Kungen av content
Inbunden bok. it-lit. 2022. 432 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198703993
- Titel
- Kungen av content
- Författare
- Mattsson, Sebastian
- Förlag
- it-lit
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 432 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 213 mm Ryggbredd 38 mm
- Vikt
- 723 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan våra berättelser om livet överskugga livet självt?Paul Anér har skrivit en roman. En explosiv idéroman som skulle kunna väcka både ilska och bestörtning. När vännen Artur en sen kväll upptäcker manuset i en skolåda i Pauls lägenhet blir han besatt av tanken på att få det publicerat. Kungen av content är en berättelse om samtidens fixering vid att förvandla varenda beståndsdel av livet till "content". Träffsäkert skildrar Sebastian Mattsson hur folks livsöden, tragedier och sorger kan exploateras för att skapa innehåll.---Sebastian Mattsson är född 1987 och uppvuxen i Ödsmål. Han debuterade 2020 med romanen Balladen om Kalle Klick. Kungen av content är hans andra bok.
it-lit 9789198703993 -
Content Marketing för alla
Inbunden bok. AP-forlaget. 1 uppl. 2017. 184 sidor.
Gott skick. Kanten har en del fläckar, de är inte djupa och påverkar inte läsbarheten. Inga markeringar eller anteckningar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431005
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-forlaget
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-forlaget 1 9789187431005 -
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creatin...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2014. 256 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781118905555
- Titel
- Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
- Författare
- Ann Handley
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9781118905555 -
Content Marketing för alla
Inbunden bok. AP-förlaget. 2022. 196 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Helt ny bok direkt från förlaget
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431098
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 196 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 520 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-förlaget 9789187431098 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431098
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 196 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 520 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-förlaget 9789187431098 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431098
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 196 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 520 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-förlaget 9789187431098 -
Emanuel Swedenborg - exploring a "world memor...
Häftad bok. Center for History of Science. 2013. 372 sidor.
Nyskick. På engelska.
Fortfarande inplastad.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780877853510
- Titel
- Emanuel Swedenborg - exploring a "world memory" - context, content, contribution
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 372 sidor
- Bandtyp
- Pbk
- Språk
- English
Center for History of Science 9780877853510 -
Innehåll och perspektiv i samtal mellan läkar...
Häftad bok. Uppsala : Institutionen för nordiska språk, Univ. 1995.
Mycket gott skick. omtag lite nött, inlagan i nära nyskick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789150611137
- Titel
- Innehåll och perspektiv i samtal mellan läkare och patient : en språklig och samtalsanalytisk undersökning = Content and perspective in doctor-patient conversations : a linguistic and conversation analytic investigation
- Författare
- Melander Marttala, Ulla
- Förlag
- Uppsala : Institutionen för nordiska språk, Univ
- Utgivningsår
- 1995
- Språk
- Svenska
Uppsala : Institutionen för nordiska språk, Univ 9789150611137 -
The comparative effects of various forms of l...
Häftad bok.
Nyskick. USA 1921. (21) s. + tryckt omslag. Särtryck med egen titelsida ur Journal of the American Society of Agronomy. [A7800]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Content Marketing för alla
Inbunden bok. AP-förlaget. 2022. 196 sidor.
Nyskick. Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll. Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bo läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431098
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-förlaget
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 196 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 520 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-förlaget 9789187431098 -
Jōkyū e no tobira - kontentsu to maruchimed...
Häftad bok. 2009.
Nyskick. Tobira isbn 9784874244470
Och
Genki 2 textbook isbn 9784789017329
650 kr paketprisInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9784874244470
- Titel
- Jōkyū e no tobira - kontentsu to maruchimedia de manabu nihongo = Tobira : gateway to advanced Japanese learning through content and multimedia
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- Japanese
- Baksidestext
- Textbook using internet-based activities, research, and videos to solidify grammar, vocabulary and kanji knowledge as well as promoting socio-cultural understanding. Suitable for self-study, building vocabulary, and developing grammar and writing skills.
9784874244470 -
Marketing communications : interactivity, com...
Häftad bok. Prentice Hall. 5 uppl. 2019.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273717225
- Titel
- Marketing communications : interactivity, communities and content
- Författare
- Fill, Chris
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and indexes.
Prentice Hall 5 9780273717225 -
Mineral Content of Plantations of Pinus sylve...
Häftad bok.
Nyskick. Oxford 1959. (14) s. + tryckt omslag. Särtryck med egen titelsida ur Annals of Botany. [Kaps O]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Content Marketing för alla
Inbunden bok. AP-forlaget. 1 uppl. 2017. 184 sidor.
Mycket gott skick. Finns anteckningar och understrykningar i boken.
Se mina andra annonser för samfrakt.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431005
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-forlaget
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-forlaget 1 9789187431005
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
