-
Heart of change - real life stories of how pe...
Inbunden bok. Harvard Business School Publis. 2002. 208 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781578512546
- Titel
- Heart of change - real life stories of how people change their organization
- Författare
- Dan S. Cohen
- Förlag
- Harvard Business School Publis
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 238 mm
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
Harvard Business School Publis 9781578512546 -
How to use graphic design to sell things, exp...
Inbunden bok. London : Thames and Hudson. 2015 uppl. 2015. 320 sidor.
Gott skick. Skyddsomslaget är lite slitet men boken i sig är i fint skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780500518267
- Titel
- How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world
- Författare
- Bierut, Michael
- Förlag
- London : Thames and Hudson
- Utgivningsår
- 2015
- Språk
- English
- Baksidestext
- Protege of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic designer. The 35 projects Bierut presents in this book illustrate the breadth of activity that graphic design encompasses today, his goal being to demonstrate not a single ideology, but the enthusiastically eclectic approach that has been a hallmark of his career.
Imported from: wyvern.uwe.ac.uk:2200/unicorn (Do not remove)
London : Thames and Hudson 2015 9780500518267 -
How people change : relationships and neuropl...
Inbunden bok. W. W. Norton & Company. 2017. 316 + [3] sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Bruks och lagerspår, främst på omslaget. Inlagan i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780393711769
- Titel
- How people change - relationships and neuroplasticity in psychotherapy
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 316 sidor
- Bandtyp
- Hardcover
- Språk
- English
W. W. Norton & Company 9780393711769 -
The Heart of Change: real-life stories of how...
Inbunden bok. Harvard Business Review Press. 2002. 188 sidor.
ISBN 9781422187333
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHarvard Business Review Press 9781422187333 -
The power of unreasonable people - how social...
Inbunden bok. Harward Business School Publishing. 2008. 242 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Endast en reva längst upp till höger på omslaget, ca 25 mm (se bilden). Annars är omslaget i mkt gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781422104064
- Titel
- The power of unreasonable people - how social entrepreneurs create markets that change the world
- Författare
- Elkington, John
- Utgivningsår
- 2008
- Språk
- English
Harward Business School Publishing 9781422104064 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHarper -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
