Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
![Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit](https://dez1v4fbcawql.cloudfront.net/metadata/978/047/059/9780470598825.jpg)
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Inbundna böcker. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9780470598825
- Titel
- Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2010
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 235 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 384 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons
1
9780470598825