-
Marketing 4.0
Inbunden bok. WILEY. 1 uppl. 2017. `84 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Engelsk text.
Troligen är boken oläst.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKWILEY 1 -
Marketing 4.0: From Products to Customers to...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2017. 224 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Förekommer överstrykningar med markeringspenna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781119341208
- Titel
- Marketing 4.0: From Products to Customers to the Human Spirit
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9781119341208 -
Marketing 4.0: From Products to Customers to...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2017. 224 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nyskick. På engelska. Omslag har lättare hanteringsslitage. Boken har lättare bruksslitage.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781119341208
- Titel
- Marketing 4.0: From Products to Customers to the Human Spirit
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9781119341208
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
