-
Value-Based Marketing: Marketing Strategies f...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2000. 384 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471877271
- Titel
- Value-Based Marketing: Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareh
- Författare
- Peter Doyle
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 384 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780471877271
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
