-
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Nära nyskick. Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och som starten på det livslånga lärandet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Gott skick. Bra skick inuti, lite slitage på omslagets baksida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Mycket gott skick. Namnad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : Vardagslivets institut...
Häftad bok.
Nära nyskick. Studentlitteratur 2011, (1:a uppl. 2:a tryckn.) 236s. B/H=15,5x22,5. Vikt = 347g. Limhäftad. Nära nyskick.
ISBN: 9789144009636Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Nära nyskick. Omslag mkt lätt nött
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2014. 236 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1:4 uppl. 2011. 236 sidor.
Mycket gott skick. Text markerd med färgpenna samt ett mindre antal anteckningar i marginalen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1:4 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2011. 236 sidor.
Gott skick. Namnad. Bruksspår. Något vågiga sidor.
Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 9789144009636 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
9789144009636 -
Att förstå förskolan. Vardagslivets instituti...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Gott skick. Limmat mjukband. Hörn och rygg aningen kantstötta. Senaste upplagan.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636 -
Att förstå förskolan : vardagslivets institut...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 236 sidor.
Mycket gott skick. Inga anteckningar eller vikta hörn, lite slitet omslag
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144009636
- Titel
- Att förstå förskolan : vardagslivets institutionella ansikten
- Författare
- Markström, Ann-Marie
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 347 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är typiskt för förskolan som institution? Hur skapas och upprätthålls förskolans praktik genom barnens, föräldrarnas och personalens föreställningar och sätt att agera i vardagen?
Vardagen karaktäriseras av en tidens och rummets pedagogik där social ordning upprätthålls via scheman, rutiner, predefinierade rum och andra materiella resurser. Förskolan kännetecknas samtidigt av en mängd outtalade villkor och regler som föräldrar, barn och personal förhåller sig till på olika sätt i relation till dessa institutionella ramar. Barn, föräldrar och personal följer, överträder och skapar även egna sociala ordningar som kommer till uttryck via samspelet mellan hem och förskola i vardagen, men också i mötet mellan förskolans lärare och föräldrar i särskilt avgränsade utvecklingssamtal.
Denna bok bidrar till förståelsen av förskolan som en del av skolan, med egen läroplan och starten på det livslånga lärandet. Den problematiserar och analyserar vardagens möten och förhandlingar mellan föräldrar, barn och personal samt deras olika föreställningar om förskolan och barnen i förskolan.
Boken vänder sig till studenter och professionella inom utbildningsområdet men även till andra yrkesgrupper som arbetar med barn och familj, t.ex. sjuksköterskor och socionomer, samt till föräldrar och andra intresserade.
Studentlitteratur AB 1 9789144009636
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn