Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Farligt besök (Lättläst)

Farligt besök (Lättläst)

Inbunden bok. Bokförlaget Hegas. 2008. 48 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag saknas. Det finns fler lättlästa böcker på min sida!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789186651930
Titel
Farligt besök
Författare
Åsa Storck
Förlag
Bokförlaget Hegas
Utgivningsår
2008
Omfång
48 sidor
Bandtyp
Inbunden
Språk
Svenska
Baksidestext
SOMMARREA - passa på - tom 15 augusti!

Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker.
Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.

Niki och Joel är ensamma hemma. Klockan är mycket, de borde lagt sig för länge sedan. Plötsligt tränger sig en man in i köket. Vem är han? Vad vill han? Och varför har han en pistol i byxlinningen?

En spännande historia om två helt vanliga ungdomar som kommer i kontakt med knarkhandel och polisutryckningar.

Boken, som bygger på en verklig händelse, är mycket lättläst. Den är skriven av Åsa Storck. Hon är en mästare på att skriva lättläst och hennes böcker är flitigt lästa av barn och ungdomar.

Från 11 år.