-
Öresundsbron på uppmärksamhetens marknad
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2002. 266 sidor.
Mycket gott skick. Trådhäftad. Illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144040784
- Titel
- Öresundsbron på uppmärksamhetens marknad
- Författare
- Berg, Per Olof - Linde-Laursen, Anders - Löfgren, Orvar
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 266 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I det som kallats "den nya ekonomin" har evenemangen fått en nyckelroll när det gäller att lansera ett varumärke, en identitet eller berätta en historia. "Event-management" är en snabbt växande bransch som paketerar händelsen, invigningen eller lanseringen som en mångsinnlig direktupplevelse - en konstform.
I denna bok granskar en grupp företagsekonomer och kulturforskare evenemangskulturens värld utifrån en studie av världens mest invigda bro. Den ger en ingående skildring av hur invigningen av Öresundsbron byggs upp, genomförs och värderas.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144040784
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn