Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Tio (t)unga tankar om kundrelationer & varumärken - En jubileumsbok - Marknadsakademien tio år
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9147065079
Titel
Tio (t)unga tankar om kundrelationer & varumärken - En jubileumsbok - Marknadsakademien tio år
Författare
Institutet Marknadsakademien
Förlag
Liber
Utgivningsår
2002
Bandtyp
Häftad
Vikt
219 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Marknadsakademien vid Stockholms universitet firar 10 år. Det var den nödvändiga förutsättningen för denna jubileumsbok. Men det yttersta skälet till att boken blev till var en vilja att sprida vidare några av de tankar om marknadsföring som tagit form vid Marknadsakademiens forskarsmedja.

Läs mer
Fick Årets hedersomnämnande 2003 av Sveriges Marknadsförbund, i samband med att Emotionsladdad marknadsföring utsågs till Årets Marknadsföringsbok.

Marknadsakademien vid Stockholms universitet firar 10 år. Det var den nödvändiga förutsättningen för denna jubileumsbok. Men det yttersta skälet till att boken blev till var en vilja att sprida vidare några av de tankar om marknadsföring som tagit form vid Marknadsakademiens forskarsmedja.
10 (t)unga tankar om kundrelationer och varumärken är ett bevis både på vad studenterna vid Marknadsakademien kan åstadkomma och vart forskningen är på väg. I tio kapitel presenteras tankar om hur marknadsföringen verkar och får utrymme i olika miljöer och på så sätt påverkar oss alla, såväl som konsumenter som marknadsförare. Bakom tankarna döljer sig tio magisteruppsatser skrivna de senaste två åren, som här återberättas av boken jag, journalisten Charlotte Säfström.
Ambitionen med jubileumsboken är att den ska ge insikter, väcka lust och engagemang, att du som läsare ska få ny kunskap och nya idéer som hjälper dig att utvecklas. Den riktar sig både till dig som är yrkesverksam och arbetar med marknadsföring eller kommunikation, och till dig som är student.
Följ med på en spännande resa bland idrottsvarumärken och olönsamma kunder, varumärken utan produkter och varumärkesannektering, kvinnor och teknikprylar, kundlojalitet och kundrelationer. Med mera, med mera.