Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Maya Python for Games and Film - A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API
Maya Python for Games and Film - A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API Maya Python for Games and Film - A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API Maya Python for Games and Film - A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API Maya Python for Games and Film - A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API

Maya Python for Games and Film - A Complete Reference for Maya Python and the Maya Python API

Inbunden bok. Morgan Kaufmann, Elsevier. 1 uppl. 2012. 408 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas. Namnad. Minimala kantstöttningar. Minimala färgflagningar. Inga kända defekter.

Notera att denna bok aldrig gavs ut med skyddsomslag.

Jag jobbar själv som spelutvecklare och den här boken var en viktig del när jag tog steget från 3D Art till Technical Art. Informationen i boken är fortfarande, idag, mycket relevant.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish