Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The fall of advertising and the rise of PR
The fall of advertising and the rise of PR The fall of advertising and the rise of PR

The fall of advertising and the rise of PR

Inbunden bok. Harperbusiness. 2002. 294 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Engelsk text.
Hel och felfri.
Texten är tryckt på syrafritt papper. Vilket är mycket ovanligt. Detta medför att sidorna aldrig oxiderar och blir gula. Vita fina bokens livslängd ut.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish