Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of Direct, Database and Digital Marketing - Fifth Edition

Principles of Direct, Database and Digital Marketing - Fifth Edition

Häftad bok. Pearson. 5 uppl. 2014. 559 sidor.

Gott skick. Ytliga hanteringsspår. Inlagan är fin.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780273756507
Titel
Principles of direct, database and digital marketing
Författare
Tapp, Alan. - Whitten, Ian. - Housden, Matthew.
Förlag
New York : Pearson, New York : Pearson
Utgivningsår
2014
Språk
English