Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789144045290
Titel
Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser
Författare
Anders Bengtsson - Jacob Östberg
Förlag
Studentlitteratur
Utgivningsår
2006
Omfång
149 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
230 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vilken roll spelar märken i människors konsumtion? Vad menas med att konsumenter konstruerar sin identitet med hjälp av märken? Kan det skapas gemenskaper kring märken? Finns det ett ökat motstånd mot märken? Detta är exempel på frågeställningar som diskuteras i boken. Märken spelar en allt viktigare roll i människors vardag. I konsumtionskulturer världen över ägnar konsumenter allt mer tid och pengar åt att bry sig om vilka märken de ska omge sig med. Den klassiska brad managementlitteraturen betraktar märken som ett sätt för företag att differentiera sina produkter och tjänster. Läs mer om boken på studentlitteratur.se