Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
H2000 x 3 — Praktisk marknadsföring 1 - Fakta och uppgifter – Branschkunskap – Personlig försäljning 1

H2000 x 3 — Praktisk marknadsföring 1 - Fakta och uppgifter – Branschkunskap – Personlig försäljning 1

Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2013. 320+264+309 sidor.

Gott skick. Gott bruksskick. Blandade utvändiga nötningar, inlagorna genombläddrade – huvudsakligen fina, någon enstaka fläck och något enstaka pennstreck förekommer, men generellt rena och fria från klotter.

Följande böcker ur H2000-serien ingår i annonsen:
1. Praktisk marknadsföring 1 (ISBN 9789147106158)
2. Branschkunskap (ISBN 9789147100071)
3. Personlig försäljning 1 (ISBN 9789147106134)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147106158
Titel
H2000 Praktisk marknadsföring 1 Fakta och uppgifter
Författare
Andersson, Jan-Olof
Förlag
Liber
Utgivningsår
2012
Omfång
320 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
210 x 225 mm
Vikt
720 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Marknadsföring i butik är ett praktiskt och kreativt arbetsområde. Boken ger en bred introduktion i arbetet med butikens marknadsföring. Genom tydliga faktatexter och bilder varvat med många exempel och intervjuer levandegör boken ämnesområdet för läsaren. Boken tar bland annat upp: - Butikskommunikation - Affärsidén i butikens marknadsföring - Vad menas med konkurrensmedel? - Sinnesmarknadsföring – vad är det? - Vad gör en butikskommunikatör? - Vad är säljstödsmaterial? - Hur gör man en säljande exponering? - Hur planerar, kalkylerar och utvärderar man en kampanj? - Vilka lagar och regler gäller vid marknadsföring i butik? I slutet av varje kapitel finns både enklare och mer fördjupande övningar samt APL och lärlingsuppgifter att lösa i samråd med handledare. Vill man arbeta i projektform finns även ett större sammanfattande projekt i slutet av boken. Projektet omfattar hela kursen.