Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally

International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally

Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2001. 350 sidor.

Nära nyskick. "International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally" has been written for students taking a modular or one semester course in international marketing. In this book, Andrew McAuley examines key aspects of international marketing from the perspective of SMEs (small and medium sized enterprises), as well as MNCs (multinational companies). He includes numerous examples throughout the text that describe the experiences of both SMEs and MNCs. Examples and case studies are provided that illustrate situations faced by marketers in the international marketplace e.g. market entry decisions, international expansion decisions, the use of strategic alliances, dealing with distributors, and issues raised in cross cultural negotiations.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780471897446
Titel
International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally
Författare
Andrew McAuley
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2001
Omfång
350 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
500 g
Språk
English