Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Fashion makers, fashion shapers - the essential guide to fashion by those i

Fashion makers, fashion shapers - the essential guide to fashion by those i

Inbunden bok. Thames & Hudson Ltd. 2009. 272 sidor.

Nära nyskick. Så fint och välbevarat exemplar. Boken är hanterad med största varsamhet.
Klart presentskick eller liknande.
Det är ett minimalt tryckmärke på baksidan av pärmen. För övrigt är boken i nyskick.
Hylla BZ
Flexband.
Boken är rikligt illustrerad med färgfoton. Även utkast till nya klädesplagg.
En omfattande bok.
Stort format. Boken är på engelska.
Hylla C1

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9780500288245
Titel
Fashion makers, fashion shapers - the essential guide to fashion by those i
Författare
Anne-celine Jaeger
Förlag
Thames & Hudson Ltd
Utgivningsår
2009
Omfång
272 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
182 x 236 mm Ryggbredd 23 mm
Vikt
960 g
Språk
English
Baksidestext
This title includes in-depth interviews with Fashion Makers, from famous designers, founders of fashion labels to key figures that unveil the process that creates an alluring design, collection and brand. With illustrations that offer a fashion feast, we discover why handcraft is so important to Dries Van Noten, why Luella Bartley loves mixing rebellion with traditional English style and why the founder of A.P.C., Jean Touitou, doesn't make bags for bitches. But its not just the designers or founders of labels who make or break a brand. "The Fashion Shapers" editors, stylists, buyers, PR specialists, trend forecasters and educators reveal their own distinctive roles. What is the editor of "British Vogue", Alexandra Shulman, looking for when scouting for emerging talent? How does Jane Rapley, head of Central Saint Martins, decide who will make the next McQueen? Where does Alexandre de Betak get inspiration for the spectacular fashion shows he creates for John Galliano, Hussein Chalayan and Victorias Secret? How does Catriona Macnab, head of trends at WGSN, work out what everyone will want to wear next year? And what exactly is the secret to making a fashion label a global success? This book will be a must-have for every fashion student, every fashion professional and everyone who wants to know what makes fashion function.