Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Guldläge - Så lyckas du som butikssäljare

Guldläge - Så lyckas du som butikssäljare

Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2 uppl. 2014. 142 sidor.

Nära nyskick. Format 21,5 x 15,5 cm Vikt 365 g.
Inbundet laminatband, ANDRA upplagan, sv/v illustrerad med figurer och foton. INNEHÅLL: Förord: Den våta tvättsvampen såldes med ett leende. Inledning. Butiken förbereder sig på att ta emot besök. Kunden kommer in i vår butik. Ta reda på vad kunden vill ha - behovsanalys. Prova innan köp. Presentera varorna så kunden vill köpa. Avslutstekniker i butik. Invändningar i butik. Merförsäljning. Hantera klagomål och reklamationer. Tänk färger när du säljer. Coachingtips till olika färger när de ska sälja. Hur skapar vi ett vinnande team i butiken. Skaffa dig en bra säljcoach.
// Inga anteckningar. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [1163]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186077709
Titel
Guldläge - så lyckas du som butikssäljare
Författare
Annika R Malmberg
Förlag
Volante
Utgivningsår
2012
Omfång
142 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
153 x 215 mm Ryggbredd 14 mm
Vikt
378 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Ta vara på guldläget! 

Är du en av de lyckliga som har kunder som kommer till dig för att köpa? 

Vill du att dina kunder ska lämna dig nöjda, glada och med fulla shoppingpåsar? 

Vill du ha riktigt kul på jobbet? 

Då har du ett guldläge! 

Och då är den här boken för dig. Oavsett om du jobbar i butik, i restaurangbranschen eller var som helst där du har daglig kundkontakt. 

Det spelar ingen roll om du är ny som säljare eller har många års erfarenhet. Här finns mycket att hämta, även för dig som är rutinerad säljare. 

Annika R Malmberg ger dig konkreta och användbara tips om kundbemötande, behovsanalys, avslutsmetoder, merförsäljning och hantering av klagomål. 

Dessutom får du värdefull information om olika kundtyper och hur de vill bli bemötta. Det kan nämligen göra all skillnad i världen. 

Nöjda kunder handlar mer. De kommer tillbaka nästa gång. Och de berättar om dig för sina vänner. Så ta vara på guldläget!