Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Rise of the Tea Party. Political Discontent and Corporate Media in the Age of Obama

The Rise of the Tea Party. Political Discontent and Corporate Media in the Age of Obama

Häftad bok. Monthly Review Press. 2011. 287 sidor.

Nyskick. frånsett myycket litet hörnveck omslagets baksida.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781583672471
Titel
The rise of the Tea Party : political discontent and corporate media in the age of Obama
Författare
Dimaggio, Anthony R.
Förlag
New York : Monthly Review Press
Utgivningsår
2011
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index.
Introduction: manufacturing dissent in a time of public distrust -- Don't call it a movement: the Tea Party as a mass uprising -- The Tea Party does not exist: observations on the ground in Chicago -- The counter-revolution will be televised: the Tea Party as a mediated rebellion -- Mediated populism: the Tea Party captivates public opinion -- The plot to kill grandma: the Tea Party, mass media, and health care reform -- Manufacturing dissent: fostering resistance to health care from the top down.