Get digital or die trying
Inbunden bok. Bullet Point Publishing. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick.
Format 21,5 x 14,5 cm Vikt 530 g.
Inbundet blått förlagsband med silverfärgad ryggtext och skyddsomslag, svensk text, illustrerad med teckningar och tabeller i sv/v. Innehåll: Del 1. Digitalisering - hot eller möjlighet Del 2. Vad handlar digitalisering om? Del 3. Hur lyckas vi med vår digitalisering? samt Planera & Förbered, Få det att hända, Få det att stanna och utvecklas samt Appendix med ordlista och referenser mm.// Skyddsomslaget har hanteringsspår främst i kanterna. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [4328]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!