Att sälja kunskap och förtroende
Nyskick.
Originaltitel: Att sälja kunskap och förtroende
Författare:
Bengt Gejrot
Förlag:
EQP Förlag
Bandtyp: Inbunden
Språk: Svenska
Utgiven: 201204
Antal sidor: 123
Upplaga: 1,
Vikt i gram: 342
ISBN10:
919800851 X
ISBN13:
978919800 8517
Förtroende säljer. Men vad gör du egentligen för att skapa förtroende? Att sälja kunskap och förtroende vänder sig till dig som i dag arbetar som säljansvarig eller i en expertroll - exempelvis som konsult, jurist eller revisor. Boken ger dig ökad kunskap och praktiska tips på de avgörande områdena inom kunskapsförsäljning:
* att skapa tid till kundbearbetning
*att få förtroende av människor som du inte känner
*att göra människor engagerade av ditt budskap
*att få kunden att fatta rätt beslut i rätt tid
*att ta mer betalt för din kunskap
Bengt Gejrot är en Sveriges främsta föreläsare och utbildare inom försäljning. Han arbetar med allt ifrån korta kickoffer till strategiska utvecklingsprogram. Med cirka trettio års säljerfarenhet, varav femton års erfarenhet från olika ledande positioner, besitter han djupa kunskaper inom säljutveckling. Nyskick.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789198008517
- Titel
- Försäljning - Att sälja kunskap och förtroende
- Författare
- Gejrot, Bengt
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 123 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 342 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förtroende säljer. Men vad gör du egentligen för att skapa förtroende? Att sälja kunskap och förtroende vänder sig till dig som i dag arbetar som säljansvarig eller i en expertroll - exempelvis som konsult, jurist eller revisor. Boken ger dig ökad kunskap och praktiska tips på de avgörande områdena inom kunskapsförsäljning:
• att skapa tid till kundbearbetning
• att få förtroende av människor som du inte känner
• att göra människor engagerade av ditt budskap
• att få kunden att fatta rätt beslut i rätt tid
• att ta mer betalt för din kunskap
Bengt Gejrot är en Sveriges främsta föreläsare och utbildare inom försäljning. Han arbetar med allt ifrån korta kickoffer till strategiska utvecklingsprogram. Med cirka trettio års säljerfarenhet, varav femton års erfarenhet från olika ledande positioner, besitter han djupa kunskaper inom säljutveckling.
