Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Effektiv reklam : [beskrivning av vilken effekt reklamen haft för 13 olika företag

Effektiv reklam : [beskrivning av vilken effekt reklamen haft för 13 olika företag

Inbunden bok. Dagspressen. 1993. 120 sidor.

Nyskick. Det här är en konkret bok om reklam och marknadsföring. För den som söker det klara framför det abstrakta ger den här boken kunskap och impulser. Boken tar upp 13 företag och hur de satsat i olika reklamkampanjer.
Samtliga vänder sig till konsumentmarknaden.
Boken innehåller tydliga beskrivningar av hur företagen resonerar inför satsningarna, val av media och vilken effekt reklamen haft. Just detta är också författaren Bengt Lindhs signum. Under större delen av sin karriär i reklambranschen - som reklamman på byrå, som lärare och författare - har han envist strävat efter att få företag att mäta effekten av den reklam som görs. Med "Effektiv reklam" kommer ytterligare ett bidrag till denna strävan.
Boken vänder sig i första hand till människor inom reklambranschen. Men lika angelägen är den för företagsledare, marknadschefer och ekonomistuderande.

FRI FRAKT inrikes
Betala med Swish Fraktfritt Stöd Bokhjälpen