Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Designing interactive systems : a comprehensive guide to HCI, UX and interaction design

Designing interactive systems : a comprehensive guide to HCI, UX and interaction design

Inbunden bok. Harlow : Pearson Education. 2014.

Mycket gott skick. Kursbok inom UX, HCI och interaktionsdesign. Lär ut användarcentrerad design, prototyputveckling och användbarhetsutvärdering. Användbar i kurser inom UX-design och människa-datorinteraktion. Många bra exempel på metoder och modeller. Bra för både nybörjare och erfarna inom ämnet.

Boken har mindre ytliga skavanker. Det förekommer också en mindre mängd "hundöron". Utöver det inga skadade sidor eller klotter. Sparsamt använd och i mycket gott lässkick. Söker ett kärleksfullt hem där den får fortsätta att vara lika behjälplig som den varit under egna studier!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781447920113
Titel
Designing interactive systems : a comprehensive guide to HCI, UX and interaction design
Författare
Benyon, David
Förlag
Harlow : Pearson Education
Utgivningsår
2014
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index
Part I. Essentials of designing interactive systemsDesigning interactive systems : a fusion of skills -- PACT : a framework for designing interactive systems -- The process of human-centred interactive systems design -- Usability -- Experience design -- The home information centre (HIC) : a case study in designing interactive systems -- Part II. Techniques for designing interactive systems -- Understanding -- Envisionment -- Design -- Evaluation -- Task analysis -- Visual interface design -- Multimodal interface design -- Part III. Contexts for designing interactive systems -- Designing websites -- Social media -- Collaborative environments -- Agents and avatars -- Ubiquitous computing -- Mobile computing -- Wearable computing -- Part IV. Foundations of designing interactive systems -- Memory and attention -- Affect -- Cognition and action -- Social interaction -- Perception and navigation..
Imported from: z3950.gbv.de:20012/GVK (Do not remove)