Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Reklam : strategiskt och kreativt

Reklam : strategiskt och kreativt

Häftad bok. Carlsson. 2014. 239 sidor.

Mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789173316460
Titel
Reklam : strategiskt och kreativt
Författare
Bergström, Bo
Förlag
Carlsson
Utgivningsår
2014
Omfång
239 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
187 x 260 mm Ryggbredd 20 mm
Vikt
840 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Om reklam, aktörerna, marknadsplanerna och reklamsamarbetet. Om idén och budskapet. Om bilden, texten och designen. Om samspelet, effekten, etiken.

I sin nya bok skriver Bo Bergström om hatkärlek, lockelse, reklamtrötthet, varumärken, positioneringar, presentationer, mål, målgrupper, bildanalys, dialog, visuell profil m.m. Boken riktar sig till beställare av reklam, de som strategiskt planerar, verbaliserar och visualiserar reklambudskapet, till studenter vid universitet, högskolor, reklam- och designskolor. Till alla konsumenter som älskar och hatar reklam!

Bo Bergström är författare, utbildare, föreläsare och creative director. Han har arbetat på flera av de främsta reklambyråerna, har belönats med åtskilliga priser. Han har skrivit en rad böcker, varav åtminstone ett par har blivit klassiker: Bild & Budskap och Effektiv visuell kommunikation.