Kampen om köpkraften (ny utgåva)
Inbunden bok. Hakon Media AB /Market. 2009. 123 sidor.
Mycket gott skick. Mindre nötingar i hörnen på pärmen, en liten blyertsanteckning på föraättsbladet. I övrigt mycket gott begagnat skick.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789153452195
- Titel
- Kampen om köpkraften (ny utgåva)
- Författare
- Bergström, Fredrik - Fölster, Stefan - Handelns utredningsinstitut
- Förlag
- Hakon Media AB /Market
- Utgivningsår
- 2010
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 201 x 248 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I en ny och reviderad utgåva av denna succébok gör Fredrik Bergström och Stefan Fölster återigen en vass analys av det ekonomiska läget och av hur konsumtion och efterfrågan för olika handelsbranscher utvecklas. De presenterar också en vision om hur handelns framtid kommer att se ut. Boken vänder sig till alla som arbetar inom handeln, med konsumentfrågor eller är intresserade av handelns roll för samhällsutvecklingen.