-
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2010. 612 sidor.
Hyggligt skick. Hanteringsspår på pärmen. Aningen skavda hörn och ryggändar. Färgöverstrykningar i bokens första del. I övrigt fin inlaga. [rum 2]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 612 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2011. 533 sidor.
Nära nyskick. Välaktat ex i nära nyskick, ren och fräsch inlaga, inga understrykningar eller namnteckningar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144071107
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 533 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 1157 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positionering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat relationsmarknadsföring, key account management flödesorientering, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring, intern marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna tredje upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön och aktuella fall.
Professionell marknadsföring är främst avsedd för introducerande marknadsföringskurser vid universitet och högskolor, men lämpar sig även för självstudier och internutbildningar inom företag. Boken innehåller en rad olika tips och beslutsverktyg, vilket gör den till en värdefull tillgång i marknadsförarens yrkesroll.
Tredje upplagan
Studentlitteratur AB 3 9789144071107 -
Professionell marknadsföring : Andra upplagan
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2009. 612 sidor.
Nyskick. Studentlitteratur, 2009. Kartonnage. Andra upplagans femte tryckning. Grymt snygg & värdefull bok. Oläst och helt ny!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2011. 533 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144071107
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 533 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 1157 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positionering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat relationsmarknadsföring, key account management flödesorientering, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring, intern marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna tredje upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön och aktuella fall.
Professionell marknadsföring är främst avsedd för introducerande marknadsföringskurser vid universitet och högskolor, men lämpar sig även för självstudier och internutbildningar inom företag. Boken innehåller en rad olika tips och beslutsverktyg, vilket gör den till en värdefull tillgång i marknadsförarens yrkesroll.
Tredje upplagan
Studentlitteratur AB 3 9789144071107 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2009. 612 sidor.
Mycket gott skick. Rak och ren utan namn eller slitage
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 612 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2011. 533 sidor.
Gott skick. Några lätta bruksspår å pärmar, inlagan ren och fräsch - inga understrykningar etc
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144071107
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 533 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 1157 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positionering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat relationsmarknadsföring, key account management flödesorientering, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring, intern marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna tredje upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön och aktuella fall.
Professionell marknadsföring är främst avsedd för introducerande marknadsföringskurser vid universitet och högskolor, men lämpar sig även för självstudier och internutbildningar inom företag. Boken innehåller en rad olika tips och beslutsverktyg, vilket gör den till en värdefull tillgång i marknadsförarens yrkesroll.
Tredje upplagan
Studentlitteratur AB 3 9789144071107 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2011. 533 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Finns några understrykningar och en namnetikett på baksidan
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144071107
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 533 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 1157 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positionering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat relationsmarknadsföring, key account management flödesorientering, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring, intern marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna tredje upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön och aktuella fall.
Professionell marknadsföring är främst avsedd för introducerande marknadsföringskurser vid universitet och högskolor, men lämpar sig även för självstudier och internutbildningar inom företag. Boken innehåller en rad olika tips och beslutsverktyg, vilket gör den till en värdefull tillgång i marknadsförarens yrkesroll.
Tredje upplagan
Studentlitteratur AB 3 9789144071107 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 612 sidor.
Hyggligt skick. Bokens omslag är inplastat. Det finns blyertsanteckningar och understrykningar i en del kapitel. Två kaffefläckar. Stämpel i sidokant, insida bokomslag, försättsblad och avslutsblad. Etikett på framsidan. Nötta hörn, bokens omslag. Utgallrat ex. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2011. 533 sidor.
Nyskick. Förlagets dekorerade pappband. 25,2 x 17,5 cm. 1167 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144071107
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 533 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 1157 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Förutom ständigt aktuella ämnen, såsom segmentering, positionering, marknadsundersökningar och köpbeteenden, tas också en rad specialteman upp. Dessa omfattar bland annat relationsmarknadsföring, key account management flödesorientering, produktplacering, marknadsföring och postmodernism, etik i marknadsföring, kundvård, social marknadsföring, intern marknadsföring och elektronisk handel. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna tredje upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön och aktuella fall.
Professionell marknadsföring är främst avsedd för introducerande marknadsföringskurser vid universitet och högskolor, men lämpar sig även för självstudier och internutbildningar inom företag. Boken innehåller en rad olika tips och beslutsverktyg, vilket gör den till en värdefull tillgång i marknadsförarens yrkesroll.
Tredje upplagan
Studentlitteratur AB 3 9789144071107 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2:10 uppl. 2009. 612 sidor.
Mycket gott skick. laminatband, 23*16 cm, illustrerad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144037090
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2:10 9144037090 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 612 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Professionell marknadsföring
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 612 sidor.
Mycket gott skick. Ett veck på pärmens baksida. Läst men mycket fin inlaga....................// Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen "Vad gör marknadsförare?" identifieras och utvecklas en rad läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144037090
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9144037090
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn