Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Communicating out of a crisis

Communicating out of a crisis

Macmillan, 1998 Förlagsband med
skyddsomslag, 248s. 24x16cm, 548g.
Illustrerad. Gott skick, blyertsunderstrykningar och blyertsnoteringar. Engelsk text.
ISBN 0333720970.
This text examines the impact of a crisis - big or small - and the threat of negative publicity to corporate reputation. Arguing that most companies have no crisis management plans and hope that disaster will never strike, the author of this book theorizes that consumerism, legislation, environmentalism, pressure groups and investigative media all necessitate the development of a crisis communications plan. The book shows how a crisis can be managed effectively or even turned to advantage through publicity giving the company's reputation a long term boost. Case studies examine the activities of six companies facing crises and the lessons to be learned from their approaches. Checklists are included as a quick reference for the practising PR professional.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
0333720970
Titel
Communicating out of a crisis
Författare
Bland, Michael
Förlag
Basingstoke : Macmillan
Utgivningsår
1998
Språk
English