-
Blythe Essentials of Marketing Communications...
Häftad bok. Prentice Hall, Harlow. 3 uppl. 2006. 332 sidor.
Nyskick. Designed to provide an overview of the techniques, supporting theories, and strategic and tactical decision-making processes involved in marketing communications, this book … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273702054
- Titel
- Essentials of marketing communications
- Författare
- Jim Blythe
- Förlag
- Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 352 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 189 x 246 mm
- Vikt
- 672 g
- Språk
- Svenska
Prentice Hall, Harlow 3 9780273702054 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn