Effektiv visuell kommunikation. Hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
Inbunden bok. Carlsson. 5 uppl. 2004. 317 sidor.
Nära nyskick.
Format 26,5 x 19 cm Vikt 1.195 g.
Inbundet förlagsband, femte reviderade och utökade upplagan, mycket rikt färgillustrerad. Författaren berättar hur man med text och bild når fram till läsare och tittare på webben, i tv, i filmer, i tidningar, i tidskrifter. Han beskriver även det viktiga strategiska arbetet och går igenom hela arbetsprocessen, budskap, påverkan, kreativitet, typografi, bild, video, design samt samspelet mellan text och bild. // Tryckmärke finns på bakre pärmen, inga anteckningar. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [1230]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9172036818
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 1212 g
- Språk
- Svenska