Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Politik är att vinna : De svenska partiernas valkampanjer

Politik är att vinna : De svenska partiernas valkampanjer

Inbunden bok. Timbro. 1 uppl. 2022. 197 sidor.

Nyskick. Förlagsny. Oläst. /// Valrörelser är demokratins högtidsstund. Då mobiliserar partierna allt de har för att nå så många väljare som möjligt. Men hur går det egentligen till? Hur väljer partierna sina budskap och hur lägger de upp sina kampanjer?

I Politik är att vinna presenterar tre forskare en ny analys av hur valkampanjer egentligen går till i Sverige. Boken bygger på intervjuer med nyckelpersoner bakom partiernas valkampanjer sedan 2010.

NIKLAS BOLIN är docent i statsvetenskap vid Mittuniversitetet. MARIE GRUSELL är docent i politisk kommunikation vid Mittuniversitetet och i medie- och kommunikationsvetenskap vid Göteborgs universitet. LARS NORD är professor i politisk kommunikation och journalistik vid Mittuniversitetet

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789177032816
Titel
Politik är att vinna : De svenska partiernas valkampanjer
Författare
Bolin, Niklas
Förlag
Timbro
Utgivningsår
2022
Omfång
197 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
140 x 215 mm Ryggbredd 16 mm
Vikt
324 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Valrörelser är demokratins högtidsstund. Då mobiliserar partierna allt de har för att nå så många väljare som möjligt. Men hur går det egentligen till? Hur väljer partierna sina budskap och hur lägger de upp sina kampanjer? I Politik är att vinna presenterar tre forskare en ny analys av hur valkampanjer egentligen går till i Sverige. Boken bygger på intervjuer med nyckelpersoner bakom partiernas valkampanjer sedan 2010. NIKLAS BOLIN är docent i statsvetenskap vid Mittuniversitetet. MARIE GRUSELL är docent i politisk kommunikation vid Mittuniversitetet och i medie- och kommunikationsvetenskap vid Göteborgs universitet. LARS NORD är professor i politisk kommunikation och journalistik vid Mittuniversitetet.