Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Dracula / Lättläst

Dracula / Lättläst

Häftad bok. LL-förlaget. 2004. 101 sidor.

Hyggligt skick. Boken är plastad och har biblioteksetiketter och stämplar. Lättläst version.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9170530300
Titel
Dracula / Lättläst
Författare
Bram Stoker
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2004
Omfång
101 sidor
Bandtyp
Häftad
Språk
Svenska
Baksidestext
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg til Draculas slott blir Jonathan varnad.

- Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö.

Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda.

Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst svenska.