Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga

Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga

Häftad bok. Sanoma Utbildning. Andra upplagan, första tryckningen uppl. 2011. 486 sidor.

Mycket gott skick. Tydlig och pedagogisk introduktion till marknadsföringens kärnbegrepp. Boken kombinerar teoretiska modeller med praktiska exempel, vilket gör den till ett utmärkt verktyg för både studenter och yrkesverksamma som vill fördjupa sin förståelse för ämnet. Författarna använder sig av både teoretiska ramverk och praktiska exempel för att illustrera hur marknadsföringsmodeller kan appliceras i verkliga affärssituationer. Har kommit väl till pass för egen del.

Boken har ytliga skavanker. Det förekommer också pyttesmå "hundöron" och ord/meningar som är markerade med en grön tuschpenna. Bifogad bild illustrerar ett exempel. Majoriteten av boken är dock utan detta. Utöver det inga skadade sidor eller klotter. Sparsamt använd och i mycket gott lässkick. Söker ett kärleksfullt hem där den får fortsätta att vara lika behjälplig som den varit under egna studier!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789152311691
Titel
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
Författare
Carl Gezelius - Per Wildenstam
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgivningsår
2011
Bandtyp
Häftad
Mått
210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
Vikt
1112 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.