Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Innovation : the five disciplines for creating what customers want

Innovation : the five disciplines for creating what customers want

Inbunden bok. New York : Crown Business. 2006. 356 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Boken oläst och i nyskick. Omslaget har ett par små skönhetsfel.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780307336699
Titel
Innovation : the five disciplines for creating what customers want
Författare
Carlson, Curtis Ray - Wilmot, William W.
Förlag
New York : Crown Business
Utgivningsår
2006
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references (p. 305-338) and index
Why listen to us? -- The essence of innovation: how Frank hit a home run -- Innovate or die: the exponential economy -- Discipline 1: Important needs. Work on important customer and market needs: the RFID tag -- Creating customer value: your only job -- Discipline 2: value creation. It's as simple as NABC: how Liz got her big job -- Watering holes for creating value: the day the BBC walked in -- More ideas for faster value creation: origins of Linux -- Your elevator pitch: how HDTV began -- Your innovation plan: from the ski slope to the firehouse -- Discipline 3: innovation champions. A champion: the Mayor of Kellyville -- Discipline 4: innovation teams. Genius of teams: Douglas Engelbart and the birth of the personal computer -- Forming the innovation team: how we won an Emmy for HDTV -- Overcoming blockages to innovation: Jim Torpedoes a splended idea -- Innovation motivators: saving Larry's life -- Discipline 5: organizational alignment. Your innovation team: you can start now -- The innovation enterprise: continuous value creation (CVC) throughout -- Innovation's five disciplines: a foundation for national competitiveness in a world of abundance -- Appendix: value factor analysis.