Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Från idé till succé en högst personlig inspirationsbok

Från idé till succé en högst personlig inspirationsbok

Inbunden bok.

Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Norstedt. 2013. 203 s. 14 x 21,5cm.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789113048734
Titel
Från idé till succé : en högst personlig inspirationsbok
Författare
Andreas Carlsson
Förlag
Norstedts
Utgivningsår
2013
Omfång
203 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
143 x 215 mm Ryggbredd 18 mm
Vikt
402 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Från idé till succé är Andreas Carlssons personliga och motiverande karriärhandbok för dig som vill förverkliga dina drömmar och göra dina idéer till en lönsam affär. Utifrån sina egna erfarenheter ger multikreatören Andreas Carlsson råd om hur du bygger ditt varumärke, skriver en hit och paketerar och pitchar din idé till näringslivet på ett framgångs­rikt sätt.

Och när du äntligen lyckats måste förstås succén förvaltas, och allra helst upprepas. Med handfasta råd och personliga reflektioner inspirerar författaren till upprepade succéer och nya idéer. Även den mest drivna och talangfulla entusiasten kan råka ut för svackor och motgångar. Då finns det recept på motgift. Andreas guidar dig åt rätt håll och tipsar om omvägar kring idétorka, ängslighet och negativa tankar.

I boken intervjuas också andra kända artister och entreprenörer som har lyckats leva ut sina drömmar och bygga starka personliga varumärken, till exempel Gene Simmons, Richard Branson och Katy Perry.

Andreas Carlsson går sin egen väg och vågar sudda ut gränserna mellan musik, reklam, varumärkesbyggande och entreprenörskap. I boken delar han också med sig av sina tankar om vardagen, kändiskapet, kärleken, framtiden och sin något ovanliga syn på livet. Livet där vi alla vill vara vinnare.