Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Jag och du (lättläst)

Jag och du (lättläst)

Häftad bok. LL-förlaget. 2017. 144 sidor.

Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789188073204
Titel
Jag och du
Författare
Chavez Perez, Inti
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2017
Omfång
144 sidor
Bandtyp
Flexband
Mått
173 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
380 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Hur flörtar man sjyst? Hur blir man ihop? Vad är mens?

I den här boken ställer ungdomar frågor och berättar själva om sina liv. Här kan du läsa om hur kroppen fungerar och om relationer. Boken är skriven särskilt för dig som är ny i Sverige.

Boken kommer ut i en svenskspråkig version och i en version på arabiska.

Inti Chavez Perez är sexualupplysare. Till den här boken har han intervjuat hundratals ungdomar, nyanlända, invandrare och in födda svenskar.

Inti Chavez Perez har tidigare givit ut Lätta sexboken och Respekt. Bägge har fått priser och Respekt är även utgiven i Danmark.