Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing communications - discovery, creation and conversations (7th edition)

Marketing communications - discovery, creation and conversations (7th edition)

Häftad bok. Pearson Education Limited. 7 uppl. 2016. 724 sidor.

Gott skick. ENGELSK TEXT. Stort format 26,5 x 19,5 cm Vikt 1.420 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, SJUNDE upplagan, färgillustrerad med figurer, diagram och foton. This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications and engage audiences in brand conversations. With contributions from brand owners and their advertising agencies from around the world, the book provides a unique blend of the theory and practice of brand communications. Sarah Turnbull joins Chris Fill as co-author on the seventh edition and together their passion for marketing communications comes alive in this book as they share their expertise and experience. Its strong theoretical underpinning and selection of contemporary case studies makes this the definitive text for undergraduate and postgraduate students in marketing, marketing with psychology, advertising, business studies and other marketing-related programmes.
// Pärmhörnen, kanterna och ryggsluten har hanteringsmärken, inlagans hörn har blädderspår, inga anteckningar upptäckta. Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [3663]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781292092614
Titel
"Marketing communications : discovery, creation and conversations" [Elektronisk resurs]
Författare
Fill, Chris
Utgivningsår
2016
Språk
English