Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing Communications - touchpoints, sharing and disruption
Marketing Communications - touchpoints, sharing and disruption Marketing Communications - touchpoints, sharing and disruption

Marketing Communications - touchpoints, sharing and disruption

Häftad bok. Pearson. 8 uppl. 2019. 775 sidor.

Mycket gott skick. Omslaget är lätt nött runt kanterna. Har inga över- eller understrykningar. Storlek ca 19,4 x 26,5 cm.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9781292234977
Titel
Marketing communications - touchpoints, sharing and disruption
Författare
Fill, Chris
Förlag
Pearson
Utgivningsår
2019
Bandtyp
(print
Språk
English