Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2002. 440 sidor.

Gott skick. Boken har åldrats en del ( sidorna har gulnat lite ).
Omslaget är lite nött.
Utan anteckningar och understrykningar.

Jag har mer kurslitteratur på min sida.
Fråga gärna om du söker efter någon specifik bok!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789147063796
Titel
Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen
Författare
Grönroos, Christian
Förlag
Liber
Utgivningsår
2002
Omfång
440 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
829 g
Språk
Svenska